فولکس واگن اطلس با قیمت ۳۰ الی ۴۸ هزار دلار به فروش می‌رسد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
فولکس‌واگن رسماً اعلام کرد که شاسی بلند اطلس برخلاف اندازه‌ی بزرگ خود، با قیمت اندکی در حدود ۳۰ هزار دلار برای مدل‌های پایه در دسترس قرار می‌گیرد.
تبلیغات

فولکس‌واگن اخبار منتشرشده حین برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۷ را به‌طور رسمی تأیید و اعلام کرد که تیپ SEL Premium اطلس دارای بالاترین امکانات نیز قیمتی در حدود ۴۸ هزار دلار خواهد داشت. خبرگزاری Car and Driver می‌گوید در این مرحله، فولکس‌واگن هنوز در حال قیمت‌گذاری مدل R-Line اطلس است.

فولکس واگن اطلس

اگر خودروها به قیمت ادعاشده توسط فولکس‌واگن به دست مشتریان برسد، باعث می‌شود اطلس در مقامی کاملاً برابر با رقبایی چون مزدا CX-9، هیوندای سانتافه، هوندا پایلوت، فورد اکسپلورر و GMC Acadia قرار گیرد که قیمت همگی آ‌ن‌ها از حدود ۳۰ هزار دلار شروع می‌شود و تا حداکثر ۵۰ هزار دلار می‌رسد.

فولکس واگن اطلس

با وجود میراث آلمانی‌ خود، اطلس در چاتانوگا و تنسی ایالات متحده ساخته و بر پلت‌فرم MQB (ماتریکس متقاطع ماژولار) فولکس‌واگن سوار می‌شود. در ابتدا یک پیشرانه‌ی چهار سیلندر توربوشارژ ۲.۰ لیتری با ۲۳۸ اسب‌بخار به‌همراه یک پیشرانه‌ی شش سیلندر ۳.۶ لیتری که مجموعاً توان ۲۸۰ اسب‌بخار تولید می‌کنند، ارائه شده است. جعبه دنده‌ی ۸ سرعته‌ی خودکار نیز وظیفه‌ی انتقال توان هر دو پیشرانه را بر عهده دارد.

فولکس واگن اطلس

زمانی‌که فولکس‌واگن جزئیات دقیق قیمت خودروها را در ماه‌های آتی اعلام کند، انتظار می‌رود جزئیات بیش‌تری از همه‌ی امکانات قابل دسترس تیپ‌های آن نیز اعلام شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات