تصاویری از گوشی شیائومی ردمی نوت 4x فاش شد

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر منتشرشده از گوشی Redmi Note 4X شیائومی، اطلاعات جالبی در مورد ویژگی‌های این گوشی ارائه می‌دهد.
تبلیغات

پیش‌تر تصاویری از گوشی جدید شیائومی، Redmi Note 4X ابتدا در سایت چینی Weibo منتشر و سپس در رسانه‌ها منعکس شد. حالا تصویری از این دستگاه در سایت تنا منتشر شده است که اطلاعات خوبی ارائه می‌دهد و انتظار می‌رود این مدل، جایگزینی برای ردمی نوت 3 در هند باشد که شیائومی در آنجا از فروش برخی‌ محصولاتش به دلیل اختلافات حقوقی با شرکت مخابراتی اریکسون منع شده بود.

redmi note 4x

در حالی‌ که شایعات نشان می‌دهند دستگاه دیده‌شده در تصویر، در واقع ردمی نوت 4X است، سایت تنا نیز در تصدیق این خبر آن را ردمی نوت 4X معرفی کرد. تصویر نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای یک دکمه فیزیکی هوم مجهز به اسکنر اثر انگشت است. از سوی دیگر، دستگاه یادشده دارای حسگر بیومتریک در پشت است، درحالی‌که در جلو دکمه‌های خازنی شبیه آنچه در مدل‌های قبلی دیدیم، تعبیه شده است. به غیر از موقعیت اسکنر اثر انگشت، آنچه می‌توان برداشت کرد این است که تصویر تا حدودی شبیه عکس‌های منتشرشده قبلی است.

در هر صورت، با توجه به شایعات اخیر، ردمی نوت 4X دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی است که چیپست اسنپدراگون 653 وظیفه پردازش آن را به عهده دارد. همچنین دستگاه از ۴ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند و احتمالا با دو حافظه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. هر دو مدل از اسلات میکرو SD پشتیبانی می‌کنند. انتظار می‌رود ردمی نوت 4X به زود راهی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات