تاریخ عرضه ال جی جی 6 مشخص شد

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده است، انتظار می‌رود ال‌جی پرچم‌دار جدیدش، جی 6 را ۲۰ اسفند روانه بازار کند.
تبلیغات

یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سال، برگزاری نمایشگاه MWC است که هرساله در بارسلونا رخ می‌دهد. در این نمایشگاه که امسال قرار است ۹ اسفند برگزار شود، کمپانی‌های مطرح جهان گرد هم می‌آیند تا از جدیدترین تکنولوژی‌ها و محصولاتشان که اصولا شامل تلفن هوشمند و تبلت می‌شود، رونمایی کنند.

احتمال اینکه در نمایشگاه CES شاهد رونمایی از تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار باشیم بسیار کم است؛ اما نمایشگاه MWC جایگاهی است که بزرگان صنعت گوشی‌های هوشمند، محصولات بالارده خود را کمی قبل یا در خلال برگزاری این نمایشگاه رونمایی می‌کنند.

در حالی که انتظار می‌رود سامسونگ از گلکسی اس 8 در MWC 2017 رونمایی کند ال‌جی تأیید کرده است که قصد دارد ال‌جی جی 6 را به نمایشگاه MWC امسال بیاورد تا علاقه‌مندان به محصول این کمپانی بتوانند تلفن هوشمند جدید ال‌جی را از نزدیک تماشا کنند.

با این حال کاملا مشخص است که ال‌جی جی 6 زودتر از گلکسی اس 8 روانه بازار خواهد شد. اخبار جدید نیز این موضوع را تأیید می‌کنند. طبق گزارش‌هایمنتشرشده از کره جنوبی، قرار است ال‌جی جی 6 در ۸ اسفند رونمایی و سپس ۲۰ اسفند روانه بازار شود. البته این تاریخ گویا برای عرضه جی 6 در کره است و احتمالا با تأخیر اندکی شاهد عرضه پرچم‌دار جدید ال‌جی در دیگر نقاط دنیا خواهیم بود.

ال‌جی جی 5 در تاریخ ۱۲ فروردین ۹۵ عرضه شد. این در حالی است که گلکسی اس 7 و اس 7 اج در ۲۱ اسفند ۹۴ به ویترین فروشگاه‌ها آمدند تا علاقه‌مندان بتوانند جدیدترین محصولات سامسونگ را خریداری کنند. البته امسال ال‌جی قصد دارد از دیرکرد سامسونگ برای عرضه‌ی محصولش به بازار، استفاده کند.

انتظار می‌رود گلکسی اس 8 اواسط ماه آوریل روانه بازار شود؛ زیرا کمپانی کره‌ای می‌خواهد روی این محصول آزمایش‌های بیشتری انجام دهد تا مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 پیش آمد، برای پرچم‌دار جدید سامسونگ رخ ندهد. در حال حاضر تنها این سؤال مطرح است که آیا عرضه زودهنگام ال‌جی جی 6 می‌تواند به فروش بیشتر این محصول کمک کند یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات