مدل جدید هیبریدی اختصاصی هوندا در سال 2018 عرضه می‌شود

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
خط تولید خودروهای الکتریکی هوندا در حال آماده شدن برای تولید عضو جدید خود از سال آینده است.
تبلیغات

بخشی از برنامه‌ی Electrification Initiative هوندا (برنامه‌ای که به توسعه‌ی خودروهای الکتریکی هوندا اختصاص دارد)، یک سیستم هیبریدی اختصاصی است که از یک مجموعه‌ی دو موتوری بهره خواهد برد که در حال حاضر در خودروی هوندا آکورد هیبریدی با مصرف سوخت ۴.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر به‌ کار رفته است؛ این سیستم در کارخانه‌ای در ایالات متحده تولید خواهد شد.

تاکاهیرو هاچیگو، مدیرعامل کمپانی هوندا موتور می‌گوید:

نیمی از تمام مدل‌های جدید هوندا که در دو سال آینده در ایالات متحده عرضه می‌شوند، الکتریکی خواهند بود. در آینده وسایل نقلیه‌ی الکتریکی کلید آینده‌ی جابه‌جایی بدون انتشار آلودگی خواهند بود.

جزئیات بیشتر خودروی جدید هوندا هنوز منتشر نشده است؛ اما مشخص است که این مدل نقشی کلیدی در خط تولید آینده‌ی هوندا ایفا خواهد کرد؛ این خودرو با الگوی تعیین‌شده‌ی هوندا جهت دستیابی به رکورد فروش خودروهای الکتریکی به میزان دوسوم فروش کل خودروهای خود تا سال ۲۰۳۰ نیز سازگار خواهد بود.

در این میان هوندا با خودروی اودیسه مدل ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۷ شرکت کرده است. این خودروی مینی‌ون کاملاً جدید است و از زبان طراحی جدید هوندا بهره‌ می‌برد و به فناوری‌های جدیدی مجهز شده است؛ فناوری‌هایی که شامل سیستم سرگرمی‌ در دسترس برای سرنشینان عقب، وای‌فای 4G LTE، یک نمایشگر لمسی سرگرمی‌ درون‌خودرویی جدید و موارد کمکی بهبود ایمنی راننده با نام Honda Sensing و آیتم‌های دیگر هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات