اچ تی سی اوشن نوت همانند وی 20 ال جی نمایشگر دوم دارد

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه‌ی برگزاری مراسم اچ‌تی‌سی در روز پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه، تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند Ocean Note یا U Ulra فاش شده است.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی فردا مراسمی برای رونمایی از محصولات جدید خود برای عرضه در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ برگزار می‌کند. یکی از گوشی‌های هوشمند که انتظار می‌رود شاهد رونمایی از آن باشیم، Ocean Note است که تصاویر جدیدی از آن فاش شده است. بر اساس اطلاعات جدید برگرفته از تصاویر فاش شده در Weibo، این گوشی هوشمند قابلیت جالب توجهی دارد که بهره‌گیری از نمایشگر دوم در بالای نمایشگر اصلی است.

به‌طور حتم با دیدن نمایشگر دوم در بالای نمایشگر، به یاد گوشی هوشمند وی ۲۰ ال‌جی می‌افتیم. نکته‌‌ی جالب توجه دیگر در مورد گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی این است که این محصول نیز همچون وی ۲۰ از وجود یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن نمایشگر QHD بهره می‌برد. احتمالا اچ‌تی‌سی نمایشگر مورد استفاده در این گوشی هوشمند را نیز از ال‌جی دیسپلی تأمین کرده است.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط منابع نزدیک به اچ‌تی‌سی، این کمپانی تایوانی در نظر دارد سه گوشی هوشمند از سری Ocean را با نام‌های Ocean Note، Ocean Master و Ocean Smart مبتنی بر اندروید ۷ نوقا رونمایی کند. این گوشی‌های هوشمند از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ در کنار ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و همچنین حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره خواهد برد.

یکی دیگر از قابلیت‌های نسبت داده‌شده به گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی بهره‌گیری از همان سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است که در پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل مورد استفاده قرار گرفته است. انتظار می‌رود در کنار Ocean Note شاهد رونمایی از One X10 نیز باشیم که با بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۵ اینچی به‌عنوان نسل جدید One X9 راهی بازار خواهد شد. سومین گوشی هوشمند رده پایین اچ‌تی‌سی با اسم رمز Alpine شناخته می‌شود که احتمال رونمایی از آن نیز وجود دارد. انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی رونمایی از پرچم‌دار سال جاری خود را برای کنگره‌ی موبایل بارسلون نگه دارد.

اچ تی سی Ocean Note

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات