تماشا کنید: نیکون ویدیویی را به مناسبت ۱۰۰ سالگی خود منتشر کرد

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نیکون در ۲۵ جولای سال ۲۰۱۷ صد ساله می‌شود، از این‌رو این کمپانی ژاپنی ویدیویی از فعالیت‌های برجسته‌ی خود در یک قرن اخیر منتشر کرده است.
تبلیغات

کمپانی نیکون در بیست و پنجم جولای سال ۲۰۱۷ وارد قرن دوم از عمر خود می‌شود. این کمپانی ژاپنی که در آستانه‌ی صد سالگی قرار دارد، ویدیویی را منتشر کرده است که طی آنُ برجسته‌ترین اتفاقات این کمپانی در تاریخ صد ساله را نمایش می‌دهد. البته باید به این نکته اشاره کرد که این ویدیو تنها بخشی از فعالیت‌های نیکون برای گرامیداشت صد سالگی است؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کمپانی نیکون می‌توانید به صفحه‌ی اختصاص یافته بدین منظور در وب‌سایت نیکون مراجعه کنید.

نیکون در وب‌سایت خود در این خصوص می‌گوید:

از زمان تأسیس نیکون در سال ۱۹۱۷، این کمپانی قدرت لنز‌ها را رفته‌رفته افزایش داده است تا از این طریق علم عکاسی را روز به روز به سمت جلو هدایت کند. این کمپانی همچنین طی عمر صد ساله‌ی خود محصولات و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای را خلق و راهی بازار کرده است. با پشت سر گذاشتن یک قرن از عمر نیکون، ما در پی ورود به سده‌ی دوم فعالیت این کمپانی هستیم و قصد داریم ارزش‌هایی جدیدی برای برخورداری از آینده‌ای روشن ایجاد کنیم.

نیکون بیشتر به‌عنوان یک کمپانی تولیدکننده‌ی لنز و دوربین‌های دیجیتال شناخته می‌شود، حال آنکه این کمپانی در حوزه‌ی تولید محصولات صنعتی و میکروسکوپ نیز فعالیت می‌کند. لنز‌های سری نیکور را باید جزو محبوب‌ترین گزینه‌های موجود بین عکاسان خواند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات