نوکیا گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 835 روز ۸ اسفند معرفی می کند

چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از نوکیا 6، به نظر می‌رسد HMD Global یک گوشی هوشمند مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ را در جریان کنگره‌ی موبایل بارسلونا رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

در هفته‌ای که گذشت، HMD Global اولین گوشی هوشمند با برند نوکیا را مبتنی بر اندروید رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با وجود اینکه از طراحی قابل قبولی برخوردار است، اما به دلیل استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام که یک تراشه‌ی قدیمی و پایین رده است، چندان مورد استقبال منتقدین قرار نگرفت. البته باید به این نکته اشاره کرد که این اولین و تنها گوشی‌هوشمند با برند نوکیا نخواهد بود و HMD Global‌ نیز سرنخ‌هایی را در این رابطه ارائه کرده است.

اچ ام دی گلوبال که امتیاز استفاده از برند نوکیا را در اختیار دارد در جریان برگزاری نشستی در چین، اعلام کرده است که این کمپانی در کنگره‌ی موبایل بارسلونا حضور خواهد داشت و مراسم خود را در تاریخ ۲۶ فوریه (۸ اسفندماه) برگزار می‌کند.

البته این کمپانی اشاره‌ای مستقیم به رونمایی از یک گوشی هوشمند با اسنپدراگون ۸۳۵ نکرده است. در هفته‌های گذشته در پاسخ به سؤالی در رابطه با عرضه‌ی یک پرچم‌دار با بهره‌گیری از اسنپدراگون ۸۳۵، اچ ام دی گلوبال اعلام کرده بود که آماده‌سازی این گوشی هوشمند به زمان نیاز دارد و در زمان مناسب، محصولی پرچم‌دار با برند نوکیا و بهره‌گیری از تراشه‌ی پرچم‌دار نوکیا راهی بازار خواهد شد. حال به نظر می‌رسد زمان موعود فرارسیده است.

نوکیا 6

اچ‌ام‌دی گلوبال همچنین اعلام کرده است که نوکیا ۶ در ساعت ۱۰ به وقت محلی در تاریخ ۱۹ ژانویه توسط Jondong به‌صورت اختصاصی در کشور چین به فروش خواهد رسید. اچ‌ام‌دی و جیندانگ قراردادی ۵ ساله به امضا رسانده‌اند که بر اساس آن، چینی‌ها حق انحصاری پخش گوشی هوشمند با برند نوکیا را در اختیار دارند. نوکیا ۶  از وجود یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۰، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسلی در جلو راهی بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند ۲۴۵ دلاری از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات