تصاویر رندر پیکسل 2 گوگل فاش شد

سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی تصاویر رندری از گوشی هوشمند پیکسل 2 گوگل منتشر شده است که به‌لطف آنها می‌توان نگاهی به محصول آینده کمپانی گوگل انداخت.
تبلیغات

سال ۲۰۱۶ برای گوگل، پر از اتفاقات خوب بود. این کمپانی توانست تلفن هوشمند پیکسل را معرفی کند که با استقبال کاربران و منتقدان رو به رو شد. حال به نظر می‌رسد که گوگل برای سال جدید میلادی قصد دارد قدم‌هایش را محکم‌تر بردارد.

یکی از محصولات مورد انتظار این کمپانی، نسل بعدی گوشی هوشمند پیکسل است که به‌تازگی تصاویر رندر منتسب به این محصول در فضای مجازی قرار گرفته است. گوگل در سال ۲۰۱۶ سری پیکسل را جایگزین سری نکسوس کرد.

اگر تصاویر رندر صحت داشته باشند در پیکسل 2 گوگل قرار است شاهد حاشیه کمتری در بالا و انتهای نمایشگر باشیم. همچنین در انتهای نمایشگر گویا دو بلندگو قرار خواهد داشت. این یعنی پیکسل 2 در جلوی خود دارای بلندگوی استریو است. در کناره‌های گوشی می‌توان دکمه پاور و ولوم‌های صدا را مشاهده کرد. البته آنچه جلب‌توجه می‌کند این است که به ‌جای راکر ولوم از دو دکمه جداگانه برای کاهش یا افزایش صدا استفاده شده است.

جدا از تفاوت‌هایی که به آن اشاره شد می‌توان تغییراتی را در طراحی پیکسل 2 نسبت به نسل پیشین این تلفن هوشمند مشاهده کرد. این تغییرات شامل لبه‌های نمایشگر، یک پنل شیشه‌ای در پشت تلفن هوشمند و تغییر جایگاه دوربین و حسگر اسکنر می‌شود.

در انتهای پیکسل 2 می‌توان یک درگاه USB-C را مشاهده کرد. البته نکته‌ای که می‌تواند برای بعضی از کاربران خوشحال‌کننده باشد حذف نشدن جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است که در بالای تلفن هوشمند قرار دارد.

جدا از این تصاویر رندر، در حال حاضر اطلاعاتی در مورد پیکسل 2 فاش نشده است. پیکسل گوگل در اکتبر ۲۰۱۶ عرضه شد بنابراین می‌توان انتظار داشت که پیکسل 2 نیز در اکتبر ۲۰۱۷ عرضه شود. البته به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 باشد.

رندر پیکسل 2 گوگل
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات