گوشی های هواوی چه زمانی آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می‌کنند

پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از رونمایی رابط کاربری جدید Emotion UI 5.0 هواوی مبتنی بر اندروید نوقا در ماه نوامبر، این کمپانی جدول زمانی مربوط به زمان بروزرسانی گوشی‌های هوشمندش را منتشر کرده است.
تبلیغات

هواوی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ میلادی نسخه‌ی جدید رابط کاربری خود را با نام Emotion UI مبتنی بر اندروید نوقا رونمایی کرد. این رابط کاربری برای اولین بار همراه با میت ۹ و میت ۹ پورشه دیزاین رونمایی شد. انتظار می‌رود سایر گوشی‌های هوشمند هواوی نیز بروزرسانی مربوط به اندروید نوقا را همراه با رابط کاربری Emotion UI 5.0 دریافت کنند.

جدول بروزرسانی هواوی به اندروید نوقا

هواوی جدول زمانی بروزرسانی گوشی‌های هوشمندش به اندروید نوقا و رابط کاربری Emotion UI 5.0 را منتشر کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در این جدول، گوشی‌های هوشمند جدید هواوی در ابتدا این بروزرسانی را دریافت خواهند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به میت ۸، پی ۹ و پی ۹ پلاس اشاره کرد که نسخه‌ی بتای این بروزرسانی را از ماه نوامبر دریافت کرده‌اند. گوشی‌های هوشمند هواوی از ۶ ژانویه امسال بروزرسانی جدید اندروید را دریافت کرده‌اند. شماری از مدل‌های هواوی نظیر جی 9 پلاس، نووا، آنر 6 ایکس، آنر نوت 8 و تبلت ام 3، اندروید ۷ نوقا را بین ماه مارس و می ۲۰۱۷ دریافت خواهند کرد.

بروزرسانی پی 9 به اندروید نوقا

هواوی اخیرا پوستری در شبکه‌ی اجتماعی Weibo منتشر کرده است که نشان از بروزرسانی کامل پی 9 و پی 9 پلاس به اندروید نوقا به همراه رابط کاربری Emotion UI 5.0 پیش از فستیوال بهاری در چین دارد که تا چند روز دیگر فرا می‌رسد. شماری از کاربران تست‌کننده، بروزرسانی بتای اندروید نوقا را پس از ماه نوامبر روی گوشی‌های هوشمند پی ۹ و پی ۹ پلاس خود دریافت کرده‌اند. افرادی که در نظر دارند بروزرسانی مورد نظر را زودتر دریافت کنند، می‌توانند از اپلیکیشن Mermber Services هواوی استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات