با هر خرید از سوپرمارکت آنلاین روکولند هدیه بگیرید

سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همیشه تلاش کرده‌ایم که ارتباطمان هیچوقت حالت فروشنده و مشتری نباشد، بلکه نوعی ارتباط دوستانه و صمیمی باشد.
تبلیغات

اولین اولویت، برطرف کردن دغدغه شما بوده و هست؛ می‌شود نتیجه گرفت شادی شما برای ما مهمترین چیزی‌ است که می‌شود به آن فکر کرد. در این روزها دنبال یک بهانه بودیم تا کنار هم از شادی‌های کوچیک زندگی هم لذت ببریم.

شکلات همیشه یکی از جذاب‌ترین چیزهایی است که وقت‌های شادی استفاده می‌کنیم؛ چون هم به ما انرژی می‌دهد و هم ما را خوشحال‌تر می‌کند. این‌ هم یکی از قشنگی‌های دنیاست.

به این منظور روکولند یک برنامه شکلاتی تدارک دیده است؛ این برنامه یک جعبه باحال است که قرار است داخلش چیزهای خوشمزه باشد و شما را خوشحال کند، از آن خوشحالی‌هایی که همه‌ی ما دوستش داریم به اضافه یک چاشنی شانس که جذاب‌ترش می‌کند؛ که می‌شود شانس شکلاتی...

یعنی چی؟... یعنی اینکه با سفارش بالای ۵۰ هزار تومان شما از سوپرمارکت آنلاین روکولند، همراه سفارش‌تان یک جعبه شانس فرستاده می‌شود که با آن شانس شکلاتی‌تان را امتحان می‌کنید و کامتان را شیرین می‌کنید...

در این جعبه باحال شکلات های خوشمزه مختلفی از برندهای مختلف را در نظر گرفتیم که احتمالا حداقل عاشق یکی از آنها هستید و بر اساس شانس‌تان تنها یک برند از هر شکلات در هر جعبه است. این برنامه 10 روز ادامه داره و شما هر روز می‌توانید شانس‌تان را امتحان کنید و از شکلات‌های خوشمزه مختلفی لذت ببرید.

سفارش‌های شما در هر ساعتی از شبانه روز ثبت می‌شود و هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب امکان تحویل رایگان به شما را دارد. شما می‌توانید انتخاب کنید که کجا و دقیقا چه ساعتی سفارشتان به دستتان برسد. ما سعی می‌کنیم بسته بندی هایی که استفاده می‌کنیم کاملا متناسب با محیط زیست و بازیافتی باشند یا قابلیت چند بار استفاده را داشته باشند.

راستی اگر در خریدتان به هر دلیل به مشکل بر خوردید، خیالتان راحت باشد، کافی‌ است یک تماس با واحد امور مشتریان بگیرید، مطمئن باشید خواسته شما با بهترین راه ممکن برآورده می‌شود.

همراه ما در پیج اینستاگرام باشید تا بتوانید اطلاعات بیشتری از این برنامه‌ها داشته باشید!

پس با خیال راحت از امکانات روکولند استفاده کنید و دور هم یک هفته شکلاتی باحال با خاطره های خوب بسازیم...

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات