مشخصات گوشی آنر 8 لایت لو رفت

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات گوشی‌هوشمند آنر ۸ لایت فاش شده است و گفته می‌شود احتمالا این محصول ماه مارس (اواسط اسفند) معرفی خواهد شد.
تبلیغات

با گذشت چند ماه از عرضه‌ی گوشی‌ هوشمند آنر ۸ به بازارهای آمریکا، حال اخباری در مورد گوشی‌ آنر ۸ لایت منتشر شده است که این گوشی به‌زودی معرفی خواهد شد. به لطف تصاویری که به‌تازگی از گوشی هوشمند آنر ۸ لایت فاش شده است، می‌توانیم از همین حالا شکل و ظاهر دستگاه را مشاهده کنیم. در این عکس‌ها، گوشی در یک قاب محافظ قرار گرفته و آن‌طور که پیدا است از مشخصاتی شبیه به گوشی هواوی پی ۸ لایت ۲۰۱۷ بهره می‌برد. گفته می‌شود آنر ۸ لایت برای بازار انگلستان در نظر گرفته شده است.

گوشی هوشمند آنر ۸ لایت بر خلاف آنر ۸، از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره نخواهد برد و علاوه بر این، به‌جای درگاه یواس‌بی نوع سی، به پورت میکرو یواس‌بی مجهز شده است. اگر امکانات این محصول  با پی ۸ لایت ۲۰۱۷ یکسان در نظر گرفته شود، انتظار می‌رود این گوشی از نمایشگری ۵.۲ اینچی و با کیفیت ۱۰۸۰p بهره ببرد. گفته می‌شود پردازنده‌ی آنر ۸ لایت، چیپ هشت هسته‌ای کایرین ۶۵۵ خواهد بود این محصول از ۳ گیگابایت رم و همچنین ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی بهره خواهد گرفت. پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی و باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت از دیگر مشخصات فاش شده‌ی گوشی مورد بحث هستند. اساسا این محصول باید در ابعادی به اندازه‌ی گوشی آنر ۸ معمولی تولید شود و فقط برخی از قابلیت‌های پیشرفته‌ی آنر ۸ را نداشته باشد. از طرف دیگر، به نظر می‌رسد گوشی آنر ۸ لایت همانند گوشی هواوی پی ۸ لایت ۲۰۱۷، با اندروید ۷.۰ نوقا به بازار عرضه شود.

در خبرها اعلام شده است که آنر ۸ لایت احتمالا اوایل ماه مارس (اواسط اسفند) و با قیمتی در حدود ۳۰۰ دلار معرفی خواهد شد. همچنین باید اشاره کنیم که در این لحظه هنوز مشخص نیست آیا این دستگاه در آمریکا هم عرضه می‌شود یا نه. در زیر می‌توانید مجموعه تصاویر منتشرشده از این گوشی‌ را مشاهده کنید.

آنر ۸ لایت

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات