ام جی 360 چه زمانی پیش فروش خواهد شد؟

یک‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مونتاژ آزمایشی خودروی MG 360 در ممقان به پایان رسیده‌ است و کار تولید نهایی به‌زودی آغاز می‌شود. اما پیش فروش ام‌جی ۳۶۰ از چه زمانی آغاز می‌شود؟
تبلیغات

شرکت ام‌جی‌ پارس موتور با سرمایه‌گذاری مشترک سایک موتور (SAIC MOTOR) چین و صنعت خودرو آذربایجان (AZVICO) شکل گرفته‌ است تا خودروهای شرکت بریتانیایی MG را در خاک ایران مونتاژ و تولید کند. این شرکت گام‌های ابتدایی تولید اولین محصول خود را برداشته و تولید آزمایشی ام‌جی 360 را پشت سر گذاشته است.

بر اساس اعلام مدیران ام‌جی‌ پارس موتور به خبرنگار زومیت، تولید آزمایشی خودروی MG 360 در خاک ایران انجام و تعدادی از خودروهای تولیدی نیز پلاک شده است. این کارخانه در حال حاضر آماده‌ی تولید تجاری و انبوه خودروی ام‌جی ۳۶۰ است. 

با شروع تولید انبوه و تجاری محصول ام‌جی ۳۶۰، پیش‌فروش این خودرو اواخر فرودین و اوایل اردیبهشت سال ۱۳۹۶ انجام و تحویل خودروها از خرداد آغاز خواهد شد.

قیمت ام‌جی ۳۶۰ تولیدی در کارخانه‌‌ی ام‌جی پارس موتور به‌طور رسمی تعیین نشده است؛ اما برآورد قیمتی این شرکت برای ام‌جی ۳۶۰ دستی و اتوماتیک، مبلغی بین ۵۵ تا ۷۰ میلیون تومان است.

قرار است این خودرو ابتدا در ایران مونتاژ جزئی شود و بر اساس تعهد شرکت ام‌جی پارس موتور به وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه این خودرو و محصولات دیگر در ایران به سمت مونتاژ عمده (تولید) پیش بروند.

mg 360 ام جی 360

ام‌جی ۳۶۰ خودرویی در کلاس بدنه سدان است که با پیشرانه‌ی ۱۴۹۸ سی‌سی با توان ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۵ نیوتن‌متر به بازار ارائه خواهد شد. این خودرو با دو جعبه دنده‌ی دستی و اتوماتیک عرضه خواهد شد که هر دو مدل، فرمان برقی و سیستم‌های ترمز و پایداری ABS ،EBD ،BA و CBC دارند. 

این خودرو با ۴ ایربگ، چراغ روز، دوربین عقب، سانروف برقی، سیستم بلوتوث، صفحه ۸ اینچی لمسی، سیستم هشداردهنده‌ی باد لاستیک و امکانات دیگر عرضه خواهد شد. تایر این خودرو ۱۶ اینچی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات