مانیتور اولترافاین 5K ال جی در کنار روتر به مشکل برمی‌خورد

پنج‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌ها، مانیتور اولترافاین 5K ال‌جی که برای مک‌بوک پرو جدید اپل طراحی شده است با روترها مشکل دارد و باید حداقل دو متر با روتر فاصله داشته باشد.
تبلیغات

ال‌جی، یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های دنیا است که در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند. یکی از این زمینه‌ها ساخت نمایشگر است که البته کمپانی کره‌ای توانسته به جایگاه بالایی در بازار نمایشگرها دست یابد.

از محصولات ال‌جی می‌توان به نمایشگرهای اولترافاین 5K اشاره کرد که اپل در مورد این محصول گفته بود که برای مک‌بوک پرو جدید طراحی شده و قرار است جایگزین نمایشگر تاندربولت شود.

با وجود اینکه این مانیتور از کیفیت بالایی برخوردار است، اما به نظر می‌رسد اگر در کنار آن یک روتر قرار دهید به مشکل برخواهد خورد. طبق گزارش 9to5Mac زمانی که یک روتر در فاصله‌ی کمتر از دو متر کنار نمایشگر ۲۷ اینچی ال‌جی قرار گیرد، آن را از کار خواهد انداخت و شاهد قطع شدن اتصال یا فریز کامپیوتر خواهید بود. علت این موضوع تداخلات الکترومغناطیسی بیان شده است.

کمپانی ال‌جی در ایمیلی که به 9to5Mac زده است گفته از مشکل به وجود آمده باخبر است و این مشکل برای محصولات دیگر این کمپانی وجود ندارد. ال‌جی اعلام کرده که روتر ممکن است روی عملکرد مانیتور تأثیر بگذارد و کاربران باید آن را حداقل دو متر دورتر از مانیتور قرار دهند.

مانیتور اولترافاین 5K ال جی

وب‌سایت 9to5Mac نیز گفته‌های ال‌جی را تأثیر و اعلام کرده است مانیتوری که مشکل دارد، پس از دور شدن از روتر دیگر با مشکلی مواجه نشده است. هنوز مشخص نیست آیا ال‌جی قصد دارد برای برطرف شدن این مشکل اقدامی صورت دهد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات