برنامه CM Keyboard: کیبورد جذاب و کم حجم اندروید - زوم اپ

سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
CM Keyboard اپلیکیشن دیگری از سازندگان Clean Master و CM Browser است که یکی از کم‌ حجم‌ترین و زیباترین کیبوردهای اندروید را در اختیار کاربران قرار داده است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که Cheetah Mobile قصد پیشروی در تمام زمینه‌های نرم‌افزاری را دارد؛ چرا که بعد از انتشار اپلیکیشن‌هایی نظیر CM Browser، CM File Transfer و... این بار سراغ کیبورد گوشی‌های اندروید رفته و با ارائه‌ی اپلیکیشن CM Keybord به دنیای کیبورد‌ها نیز دست برده است. CM Keyboard از حجم فوق‌العاده اندک یعنی ۱ مگابایت برخوردار است؛ اما این حجم کم، باعث کاهش امکانات یا حتی زیبایی ظاهری این اپلیکیشن نشده است. احتمالا شما هم در اولین استفاده از CM Keyboard متوجه ظاهر زیبای آن خواهید شد که با به کار بردن یک پوسته‌ی فلت و سفیدرنگ، محیطی ایده‌آل را برای یک کیبورد به وجود آورده است. نکته‌ی دیگری که در رابطه با این برنامه وجود دارد، استفاده از یک ردیف اضافه در بالای حروف است که با این کار، اعداد را نیز به صفحه‌ی اصلی کیبورد اضافه کرده تا دیگر برای استفاده از اعداد، نیازی به مراجعه‌های مکرر به بخش «اعداد و نشانه‌ها» نباشد.

در بخش دیگری از این اپلیکیشن نیز صورتک‌های متنی و خلاقانه‌ای در نظر گرفته شده است که تنها با کمک کاراکتر‌هایی همچون پرانتز، نقطه یا خط فاصله، شکلک‌های جالبی را به وجود آورده است و می‌توانید از آن‌ها در هر اپلیکیشن پیام‌رسانی استفاده کنید؛ چرا که به علت استفاده از کاراکترهای نوشتاری، نیازی به یکسان بودن اپلیکیشن پیام‌رسان در دو گوشی فرستنده و گیرنده وجود نخواهد داشت و این شکلک‌ها در هر گوشی موبایلی، به‌طور یکسان دیده خواهند شد. تشخیص متن نوشته‌شده توسط شما و پیشنهاد شکلک بر اساس کلمه‌ای که مشغول نوشتن آن هستید، در اختیار قرار دادن طیف گسترده‌‌ای از شکلک‌های زیبا، سوئیچ آسان و سریع بین صفحه‌های کیبورد، استفاده از اعداد در یک ردیف برای وارد کردن سریع آن‌ها، دارا بودن بخش شکلک‌های متنی برای استفاده در پیام‌ها، طراحی منحصربه‌فرد، حجم کم، اجرای سریع و استفاده‌ی اندک از رم دستگاه و همچنین پشتیبانی از زبان شیرین فارسی از ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن هستند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید:

ویژگی‌ها

  • حجم فوق‌العاده کم (تنها ۲ مگابایت)
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • اجرای بسیار روان و نرم
  • برخورداری از اموجی‌ها

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات