شیائومی برای معرفی تراشه Pinecone یک نظرسنجی انتخاب لوگو برگزار کرده است

پنج‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی چهار لوگو برای پردازنده‌ی ساخت خود طراحی و طی یک نظرسنجی، از کاربران درخواست کرده است تا لوگوی مورد پسند خود را انتخاب کنند.
تبلیغات

شیائومی تصمیم دارد هفته‌ی آینده و در روز ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند)، چیپ جدید خود موسوم به Pinecone را معرفی کند. اما به‌منظور خبرساز کردن این تراشه، حساب رسمی MIUI در شبکه‌ی اجتماعی ویبو چین یک تیزر تبلیغاتی جدید منتشر کرده است.

در تصویر یادشده چهار لوگو طراحی‌شده برای تراشه‌ی Pinecone قابل مشاهده هستند و همچنین در متن این تیز از کاربران درخواست می‌شود که یکی از این لوگوها را انتخاب کنند. بر اساس نتایج نظرسنجی مورد اشاره تا به این لحظه بیشتر کاربران گزینه B و D را انتخاب کرده‌اند و اگر نظر شما برای انتخاب لوگوی چیپ‌ست شیائومی گزینه دیگری است، می‌توانید پاسخ خود را در ویبو ثبت کنید.

pinecone

پردازنده‌ی Pinecone به‌طور کامل توسط کمپانی چینی شیائومی ساخته شده است و انتظار می‌رود در سال جاری در گوشی‌های هوشمند این شرکت مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین بر طبق گزارش‌ها و اخبار مرتبط، گوشی هوشمند شیائومی می ۵ سی اولین محصولی خواهد بود که از پردازنده‌ی شیائومی بهره می‌برد. چیپ‌ست شیائومی در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد. نسخه‌ی میان‌رده‌ی این پردازنده V670 است که گفته می‌شود عملکردی در حد اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام و هیلو پی ۱۰ مدیاتک دارد. همچنین نسخه‌ی رده‌بالای چیپ‌ست مورد بحث با نام V970 عملکرد قدرتمندی ارائه خواهد داد و با استفاده از فرآیند ۱۰ نانومتری تولید می‌شود.

شما کدام لوگو را برای پردازنده‌ی Pinecone شیائومی انتخاب می‌کنید؟ لطفاً نظر خود را در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات