تی سی ال برای بلکبری تبلت می‌سازد

جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به گزارش‌ها، به نظر می‌رسد کمپانی تی‌سی‌ال در کنار تلفن‌های هوشمند جدید، برای بلک‌بری تبلت نیز ساخته است.
تبلیغات

بلک‌بری تنها یک تبلت ساخته است که بلک‌بری پلی بوک نام دارد. این تبلت از سیستم‌عامل بلک‌بری 10 استفاده می‌کرد و قابلیت‌هایی مانند اجرای چند برنامه به‌صورت هم‌زمان، از نقاط قوت آن محسوب می‌شد.

با وجود اینکه بلک‌بری پلی بوک تبلت خوبی به شمار می‌رفت؛ اما دلایلی باعث شدند فروش مناسبی نداشته باشد. مشکلات به وجود آمده برای گوشی هوشمند بلک‌بری استورم 9530 نیز از عواملی بود که روی فروش کم این تبلت تأثیر گذاشت.

کم بودن اپلیکیشن‌های از پیش نصب‌شده در تبلت بلک‌بری مانند اپلیکیشن ارسال ایمیل و تقویم، باعث شد کاربران علاقه‌ای به خرید آن نداشته باشند. فروش این تبلت به‌قدری کم بود که دو سال پس از عرضه بلک‌بری پلی بوک، مدیرعامل این کمپانی اعلام کرد برنامه‌ای برای تولید و عرضه تبلت جدید وجود ندارد.

حال، شرایط برای کمپانی بلک‌بری تغییر کرده است. این کمپانی ساخت محصولات را به تی‌سی‌ال واگذار کرده و آن‌طور که از گزارش‌ها می‌توان برداشت کرد، تی‌سی‌ال در کنار تولید تلفن‌های هوشمند، علاقه به ساخت تبلت با برند بلک‌بری نیز دارد.

در سایت MWC لیستی از تمام کمپانی‌هایی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، وجود دارد. در این لیست می‌توان کمپانی بلک‌بری را نیز مشاهده کرد؛ اما آنچه نظر کاربران را به خود جلب کرده است، معرفی این کمپانی به‌عنوان تولیدکننده تبلت است.

این موضوع ممکن است تنها یک اشتباه در هنگام تهیه کردن لیست کمپانی بلک‌بری باشد؛ اما آنچه حدس می‌زنیم این است که کمپانی تی‌سی‌ال برای بلک‌بری تبلت نیز ساخته است. در صورتی که ساخت تبلت توسط تی‌سی‌ال صحت داشته باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این محصول جدید مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات