قیمت و زمان عرضه پی 10 و پی 10 پلاس مشخص شد

یک‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
هواوی دقایقی پیش از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس رونمایی کرد و اطلاعات مربوط به قیمت و زمان عرضه را نیز ارائه داد.
تبلیغات

هواوی دقایقی پیش نسل جدید گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری پی را در جریان کنفرانسی که در MWC 2017 برگزار شد، رونمایی کرد. پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس نسل جدید پرچمداران کمپانی چینی است که در هشت رنگ راهی بازار خواهند شد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط هواوی در جریان برگزاری کنفرانس، گوشی هوشمند پی ۱۰ در یک نسخه و پی ۱۰ پلاس در دو نسخه راهی بازار خواهد شد. پی ۱۰ با بهره‌گیری از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۶۴۹ یورو در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. برادر بزرگ‌تر این نسل که همان هواوی پی ۱۰ پلاس است، با بهره‌گیری از مشخصات فنی مشابه، یعنی حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی، ۶۹۹ یورو قیمت خواهد داشت. نسخه‌ی دوم پی ۱۰ پلاس با بهره‌گیری از حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، ۷۹۹ یورو قیمت خواهد داشت.

پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس هواوی از ماه آینده‌ی میلادی یعنی ماه مارس راهی بازار خواهند شد. نظر شما در قیمت و امکانات پرچمداران جدید هواوی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات