اچ پی لوازم جانبی جدید موبایل الیت ایکس 3 ویندوز 10 را در MWC 2017 معرفی کرد

یک‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
مطالعه 3 دقیقه
اچ‌پی در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل از لوازم جانبی جدید موبایل الیت ایکس ۳ که ویندوز ۱۰ را اجرا می‌‌کند، رونمایی کرد.
تبلیغات

پس از اینکه اچ‌پی از تبدیل شونده‌ی ۲ در ۱ خود با نام پرو ایکس ۲ در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال رونمایی کرد، این شرکت همچنین یک سری لوازم جانبی برای موبایل الیت ایکس ۳ ویندوز ۱۰ (HP Elite X3) خود معرفی کرده است.

دو مورد از لوازم جانبی اچ‌پی الیت ایکس ۳، از این محصول برای کار در محیط‌های اداری و تجاری بهره می‌برند. نام این دو محصول به شرح زیر است:

  • HP Elite x3 Mobile Scanning Solution
  • HP Elite x3 Mobile Retail Solution

این دو محصول امکان اسکن بارکدها را در محیط‌های فروشگاهی فراهم می‌کنند و علاوه بر این می‌توان از قیمت لحظه‌ای موارد مختلف آگاه شد. سپس کاربر می‌تواند با اتصال الیت ایکس ۳ به داک مخصوص آن را به عنوان یک رایانه‌ی رومیزی به کار ببرد و داده‌های مختلف را مرور کند.

اچ‌پی در مورد این دو محصول جانبی اینگونه توضیح می‌دهد:

ساختن این لوازم جانبی برای الیت ایکس ۳ که در سال گذشته معرفی شد، باعث می‌شود تا بتوان از این دستگاه علاوه بر استفاده‌های شخصی و استفاده‌ی کاری ساده، در محیط‌های فروشگاهی و تجاری نیز بهره گرفت.

اما علاوه بر دو محصول جانبی مورد اشاره در بالا، اچ‌پی همچنین دو دستگاه جانبی دیگر برای الیت ایکس ۳ معرفی کرده است:

  • داک یواس‌بی سی اچ‌پی الیت
  • هاب مسافرتی یو‌اس‌بی سی اچ‌پی

داک یواس‌بی سی امکان اتصال به چندین نمایشگر یا چندین دستگاه مختلف را فراهم می‌کند و علاوه بر این الیت ایکس ۳ را شارژ می‌کند. هاب مسافرتی یواس‌بی سی نیز یک سری درگاه اضافه برای استفاده الیت ایکس ۳ فراهم می‌کند که می‌توانید در هنگام سفر و در حرکت نیز لوازم مورد نیازتان را به ایکس ۳ متصل کنید. این روش نیز به طور همزمان می‌تواند محصول مورد بحث را شارژ کند. در زیر می‌توانید تصاویری از این لوازم جانبی جدید را مشاهده کنید.

HP Elite x3 Mobile Scanning Solution

(HP Elite x3 Mobile Scanning Solution)

HP Elite x3 Mobile Retail Solution

(HP Elite x3 Mobile Retail Solution)

داک یواس‌بی سی اچ‌پی الیت

(داک یواس‌بی سی اچ‌پی الیت)

هاب مسافرتی  یواس‌بی سی اچ‌پی

(هاب مسافرتی یواس‌بی سی اچ‌پی)

دو محصول HP Elite x3 Mobile Scanning Solution و HP Elite x3 Mobile Retail Solution عرضه شده‌اند و کاربران می‌توانند آن‌ها را به ترتیب با قیمت ۳۲۹ دلار و ۹۹۹ دلار خریداری کنند. همچنین لوازم جانبی HP Elite x3 Mobile Retail Solution به صورت یک پکیج به همراه الیت ایکس ۳ نیز عرضه می‌شود.

داک یواس‌بی سی اچ‌پی الیت از ماه مارس و با قیمت ۱۴۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد و هاب مسافرتی یواس‌بی سی از همین حالا و با قیمت ۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات