ویدیوی تعمیر گوشی ال جی جی 6: لوله‌ های حرارتی پیشرفته، باتری امن و شارژ بی سیم

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
در این مطلب به ویدیوی کالبد شکافی ال جی جی 6 نگاهی خواهیم داشت تا بیشتر با قطعات داخلی این محصول آشنا شویم.
تبلیغات

گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۶ دیروز در مراسم رسمی ال‌جی در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی شد. این محصول از طراحی بسیار خوب و امکانات قدرتمندی بهره می‌برد. از آنجا که فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ با مشکلاتی در بخش باتری همراه بود، حال رقیب این کمپانی یعنی ال‌جی تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا نشان دهد باتری به کار گرفته‌شده در پرچمدار جدید این شرکت امن است. در کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی، مدیر اجرایی این شرکت قطعات به کار گرفته‌شده در جی ۶ را به نمایش گذاشت.

در ویدیوی کالبدشکافی گوشی‌ هوشمند جدید ال‌جی جی ۶، پنل پشتی این دستگاه باز می‌شود. این پنل با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس ۵ پوشانده شده است. سپس ماژول بزرگ سنسور اثر انگشت این دستگاه نشان داده و بخش مربوط به شارژ بی‌سیم این گوشی نمایش داده می‌شود. ال‌جی تایید کرده است که قابلیت شارژ بی‌سیم فقط در کشور آمریکا ارائه خواهد شد.

با باز کردن پیچ‌های بخش پشتی می‌توان آنتن و بلندگوهای گوشی مورد بحث را از جای خود بیرون آورد. پس از باز کردن قطعه مربوط به شارژ بی‌سیم و آنتن بالای گوشی، می‌توان به سایر قطعات از جمله برد اصلی و باتری دسترسی یافت.

لوله‌های پیشرفته‌ی حرارتی با یک صفحه‌ی مسی روی باتری لیتیوم‌-پلیمری قرار گرفته‌اند که با قطع کردن چند اتصال‌دهنده می‌توان آن‌ها را جدا کرد. تست‌های داخلی نشان می‌دهند که لوله‌ی حرارتی می‌تواند دمای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ گوشی را تا ۱۰ درصد کاهش دهد. این لوله‌ها حاوی ۰.۱ گرم مایع خنک‌کننده هستند که به‌منظور جلوگیری از گرم شدن بیش از حد دستگاه به کار گرفته شده است.

گزارشی از دیجیتال‌ترندز اعلام می‌کند که ال‌جی چندین تست و تحلیل روی باتری‌های گوشی‌ جی ۶ انجام داده است تا اطمینان حاصل کند که این باتری‌های برای کاربران امن هستند. از جمله این تست‌ها، می‌توان به فرو بردن اشیاء تیز در باتری یا قرار دادن آن در دمای بالا یا انداختن اشیاء سنگین روی باتری اشاره کرد. تمامی این آزمایش‌ها توسط ال‌جی انجام شده است تا نشان دهد باتری‌های مورد استفاده در گوشی جی ۶ تا چه حد مقاوم هستند. تست‌های مورد بحث تأیید می‌کنند که باتری‌های ال‌جی امنیت بالایی دارند و منفجر نخواهند شد.

انتظار می‌رود گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۶ از تاریخ ۱۰ مارس در کره‌ی جنوبی و برخی از کشورهای دیگر عرضه شود. پیش‌فروش ال‌جی جی ۶ از تاریخ ۲ تا ۹ مارس و عرضه‌ی این محصول از ۱۰ مارس آغاز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این محصول با کمک اپراتور اسپرینگ در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. در زیر می‌توانید ویدیوی کالبدشکافی گوشی مورد بحث را مشاهده کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات