قیمت و تاریخ عرضه‌ گوشی اکسپریا XZs مشخص شد

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
دقایقی پیش گوشی‌ هوشمند جدید اکسپریا ایکس‌زداس در جریان برگزاری کنفرانس سونی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا رسما معرفی شد. حال قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول به بازار نیز مشخص شده است.
تبلیغات

امروز تمامی نگاه‌ها به گوشی‌ 4K جدید سونی یعنی اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم است اما با این وجود محصولات دیگری هم توسط این شرکت معرفی شده است. یکی از این محصولات ویژگی‌هایی قابل توجه دارد. گوشی‌ هوشمند جدید اکسپریا ایکس‌زداس در ابعادی بسیار مناسب برای قرارگیری در جیب تولید شده است. این گوشی از نمایشگری به ابعاد ۵.۲ اینچ بهره می‌برد و کیفیت ۱۰۸۰p ارائه‌ می‌دهد. این محصول همچنین مجهز به یک پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ است و از ۴ گیگابایت رم پردازشی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات گوشی‌ هوشمند یادشده می‌توان به بلندگوی دوگانه، ضدآب بودن و دوربین جدید ۱۹ مگاپیکسلی سونی اشاره کرد. لازم به ذکر است که دوربین جدید به کار گرفته‌شده در این گوشی امکان ثبت ویدیوهایی بسیار آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه را ارائه می‌دهد.

گوشی‌ هوشمند اکسپریا ایکس‌زداس در واقع امکانات گوشی‌های برتر میان‌رده و قابلیت‌های دستگاه‌های رده‌بالا را به صورت یکجا دارد؛ اما تاکنون سونی در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول خبری منتشر نکرده بود. حال این شرکت گفته است که گوشی جدید اکسپریا ایکس‌زداس از ماه آوریل در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت و قیمت آن از ۶۹۹ دلار شروع می‌شود. این مبلغ در حد قیمت گوشی‌ هوشمند جدید ال‌جی جی ۶ یا حتی گلکسی اس ۸ است و بنابراین باید ببینیم که سونی چگونه می‌خواهد در رقابت بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، کاربران را به خریدن محصول جدید خود ترغیب کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات