مدیر موبایل ال جی قیمت ۸۰۰ دلاری جی 6 را تأیید کرد

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته ال‌جی در کنفرانس رونمایی از جی ۶ اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه این پرچمدار ارائه نکرد، حال مدیر ال‌جی موبایل قیمت ۸۰۰ دلاری این گوشی‌هوشمند را تأیید کرده است.
تبلیغات

روز گذشته ال‌جی در جریان برگزاری کنفرانس خود برای رونمایی از جی ۶ که در زومیت نگاه نزدیکی به آن داشتیم، طی برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا، اطلاعاتی در رابطه با قیمت و همچنین تاریخ عرضه‌ی جی ۶ ارائه نکرد. جی ۶ را باید پرچمدار جدید ال‌جی خواند که تابوهای زیادی را شکسته است. این گوشی را باید ناقض سنت ال‌جی در عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند پرچمدار با قابلیت تعویض باتری خواند. همچنین شاسی و فریم جی ۶ ترکیبی از فلز و شیشه است که جلوه‌ی زیبایی به این گوشی هوشمند بخشیده است. متخصصان ال‌جی موفق شده‌اند با کاهش حاشیه‌های این گوشی در پنل جلویی، نمایشگری ۵.۷ اینچی را در بدنه‌ای که سایز آن تغییر پیدا نکرده است، جا دهند. نمایشگر ال‌جی نسبت دو به یک دارد و قادر است علاوه بر رزولوشن 4K از ویدیوهای HDR نیز پشتیبانی کند.

همانطور که اشاره کردیم، ال‌جی در جریان مراسم خود اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصول ارائه نکرد. همچنین خبری از مشخص کردن تاریخ خاص برای عرضه این محصول نیز نبود. شماری از شایعات نشان از این داشنمد که ال‌جی در نظر دارد گوش ی‌هوشمند خود را با قیمتی قریب به ۷۰۰ دلار در تاریخ ۱۰ مارس راهی بازار کند که البته تاریخ عرضه برای بازار آمریکا هفته‌ی اول آوریل اعلام شده بود. با وجود اینکه هنوز هیچ یک از شایعات مورد نظر تأیید نشده بود، چو جونو، رئیس بخش ال‌جی موبایل در گفتگو با رسانه‌های کره‌ای طی MWC 2017 اعلام کرد که جی ۶ با قیمت ۷۹۶.۸۵ دلار در ۱۰ مارس یا ۲۰ اسفند سال جاری در کره‌ی جنوبی عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه معمولا قیمت گوشی‌های هوشمند در بازار آمریکا در مقایسه با بازار کره‌ی جنوبی کمتر است، انتظار می‌رود جی ۶ با قیمت ۷۰۰ دلاری در آمریکا توسط اپراتورهای مخابراتی ورایزن، اسپرینت، تی موبایل و AT&T راهی بازار شود. جی ۵ ال‌جی با قیمت ۶۲۵ دلار توسط تی‌-موبایل راهی بازار شده بود، از این‌رو قیمت جی ۶ کمی بالاتر از نسل پیشین این گوشی هوشمند است.

ال‌جی انتظار دارد فروش جی ۶ بسیار بهتر از وی ۲۰ و همچنین گوشی ناموفق جی ۵ باشد. البته این کمپانی آماری در مورد هدف تعیین شده برای فروش جی ۶ ارائه نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات