نوکیا ساعت هوشمندش را با تمرکز روی عمر باتری توسعه می‌دهد

سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
قائم مقام بخش تندرستی دیجیتال نوکیا در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا اعلام کرد که نوکیا در ساخت ساعت‌های هوشمند تمرکز خود را معطوف عمر باتری می‌کند.
تبلیغات

نوکیا در ساخت ساعت‌های هوشمند، تمرکز اصلی را روی بهبود عمر باتری قرار خواهد داد؛ این موضوعی است که سدریک هاچینگ، قائم مقام بخش تندرستی دیجیتال این کمپانی در حاشیه‌ی برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا اعلام کرد. نوکیا در کنار رونمایی از محصولاتی نظیر نوکیا ۳۳۱۰، نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶، از ساعت آنالوگی با قابلیت اتصال رونمایی کرد که در واقع همان ساعت رونمایی شده توسط Withings Steel HR است. نوکیا این ساعت را با تغییر برند دوباره در MWC 2017 رونمایی کرد. با توجه به اینکه نوکیا کمپانی Withings را در ماه ژوئن سال گذشته تصاحب کرده است، رونمایی از محصول قبلی این کمپانی با برند جدید جای تعجبی ندارد. البته باید به این نکته اشاره کرد که آخرین سخنان هاچینگ نشان از این دارند که این کمپانی فنلاندی به فعالیت در حوزه‌ی پوشیدنی‌ها علاقه دارد.

البته هاچینگ جزئیاتی از فعالیت‌های نوکیا در مورد گجت‌های پوشیدنی ارائه نکرده است، بلکه این مقام مسئول به بیان چرایی تصاحب Withings اشاره کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، بخش گجت‌های تندرستی دیجیتال نوکیا با تصاحب Withings بسیار گسترش پیدا کرده، حال آنکه این بخش بیشتر با کارکنان پیشین Withings شکل گرفته است. انتظار می‌رود تیم مورد نظر در نوکیا محصولات متنوعی در سال جاری میلادی معرفی کنند، چراکه بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این تیم در حال کار روی گجت‌های مختلفی است. Withings پیش از آنکه زیر پرچم نوکیا قرار گیرد، محصولات متنوعی نظیر گجت‌های مرتبط با سنجش سلامتی کاربران با ارسال اعلان‌ راهی بازار می‌کرد.

هاچینگ در سخنان خود به جذابیت در استفاده از نمایشگر‌های امولد نیز اشاره کرده است. پنل‌های امولد با بهره‌گیری از قابلیت‌هایی نظیر Always On می‌توانند عمر باتری بسیار خوبی نیز به گجت هوشمند ارائه کنند. به‌طور حتم عمر باتری بالا را باید یکی از ویژگی‌هایی خواند که نوکیا تصمیم دارد تا در محصولاتش نظیر ساعت‌های هوشمند به آن دست پیدا کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات