ال جی نمایشگر بدون حاشیه جی 6 را Full Vision نامگذاری کرد

سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی با تبعیت از سنت ارائه‌ی اطلاعاتی جزئی از پرچم‌دارش در آستانه رونمایی از این گوشی هوشمند، نمایشگر بدون حاشیه‌ی جی ۶ را Full Vision نام‌گذاری کرده است.
تبلیغات

ال‌جی امسال همچون سنت همیشگی خود، اقدام به ارائه‌ی قطره‌چکانی اطلاعاتی در رابطه با گوشی هوشمند پرچم‌دار خود کرده است. ال‌جی تاکنون اطلاعاتی در رابطه با نسبت تصویر این گوشی هوشمند در کنار بهبود مدیریت حرارت ایجادشده در بدنه‌ی گوشی ارائه کرده است. کره‌ای‌ها در آخرین اطلاعات خود نام نمایشگر بزرگ و بدون حاشیه‌ی ال جی جی ۶ را نیز ارائه کرده‌اند که بر اساس اطلاعات ارائه‌شده Full Vision نام دارد. بنا بر اطلاعات موجود و با توجه به نام‌گذاری انجام‌شده، به نظر می‌رسد بخش بزرگی از پنل جلویی جی ۶ اختصاص به نمایشگر خواهد داشت.

ال‌جی اخیرا در رابطه با نوآوری به‌کاررفته در گوشی هوشمند جی ۶ سخن گفته است. نمایشگر جی ۶ دارای نسبت تصویر ۱۸:۹ خواهد بود که به معنای دو برابر بودن طول این نمایشگر در مقایسه با عرض است.

پس از رقابت تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند برای افزایش رزولوشن نمایشگر مورد استفاده در پرچم‌داران خود، حال نوبت به کاهش حاشیه نمایشگر رسیده است که می‌توان آن را یکی از قابلیت‌هایی خواند که می‌تواند به مذاق کاربران خوش‌تر بیاید. شیائومی می میکس از جمله‌ی اولین محصولاتی است که حاشیه‌ی بسیار باریکی دارد؛ با توجه به عرضه‌ی این گوشی هوشمند از جانب کمپانی چینی، انتظار می‌رود کره‌ای‌ها نیز محصولات جدید خود را با نمایشگری بدون حاشیه راهی بازار کنند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده سایز کلی جی ۶ تفاوتی با جی ۵ ندارد، حال آنکه نمایشگر این گوشی هوشمند بزرگ‌تر شده است و ال‌جی توانسته نمایشگر بزرگ با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ را با نسبت تصویر ۱۸:۹ در همان پنل جای دهد.

از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر مورد انتظار برای جی ۶ باید به افزایش مقاومت این گوشی هوشمند در برابر نفوذ آب و گردوغبار اشاره کرد که به قیمت حذف امکان تعویض باتری تمام خواهد شد. باید تا ۲۶ فوریه سال جاری به انتظار بنشینیم تا ببینیم جی ۶ ال‌جی چه ویژگی‌هایی خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات