سراتو آپشنال چه قیمت و آپشن‌هایی دارد؟

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
تولید سراتو آپشنال امروز در سایپا آغاز شد. این خودرو قرار است با آپشن‌های متعدد و قیمت ۹۸ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان به بازار عرضه شود.
تبلیغات

گروه خودروسازی سایپا امروز طی مراسمی خط تولید خودروی سراتو آپشنال را افتتاح کرد. این خودرو همان سراتوی قدیمی است که تنها با آپشن‌های جدید به بازار عرضه می‌شود.

بر اساس گفته‌های معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، قیمت تمام‌شده‌ی سراتو آپشنال در حدود ۱۰۴ میلیون تومان برآورد شده است که با مساعدت مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، قرار است با قیمت ۹۸ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان به بازار عرضه شود.

تقی زاده اعلام کرد که حدود ۱۴ میلیون تومان آپشن روی سراتو اضافه شده است تا این خودرو برای عرضه شدن به بازار مناسب باشد. این خودروی جدید از نظر مهندسی، کیفیت و شرایط تولید بسیار متفاوت و همچنین بهترین شرایط گارانتی و ارائه‌ی خدمات را خواهد داشت.

سراتو آپشنال مجهز به سانروف، سیستم تعویض دنده روی فرمان، استارت اتومات (Smart key)، صندلی روکش چرم، GPS، سنسور دید عقب، جلو آمپر جدید و چند مورد دیگر است که با تأیید شرکت مادر و با بهترین کیفیت توسط شرکت سایپا تولید می‌شود.

به گفته‌ی معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، پس از بررسی‌های اولیه در خصوص تغییرات مورد نیاز در پک‌های CKD سراتو و همچنین تغییرات ابزارآلات خط تولید، آپشن‌های یادشده در تیرماه امسال با شرکت کیا موتورز نهایی و با توجه به زمان مورد نیاز جهت انجام فعالیت‌های پروژه، تاریخ شروع تولید انبوه ابتدای اسفند ۹۵ مشخص شد که امروز به تحقق پیوست.

سراتو در دو مدل ۱۶۰۰ و ۲۰۰۰ سی‌سی با نسبت ۲۰ به ۸۰ تولید می‌شود. تولید این خودرو با توجه به نیاز بازار در سال ۹۶، با افزایش ۱۰۰ درصدی به ۳۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید که برای این کار هماهنگی‌های لازم با کیا موتورز انجام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات