تست تصادف ولوو XC60 جدید

یک‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ولوو ویدیوهایی از تست تصادف XC60 را منتشر کرده است. محصول جدید ولوو در تمامی این آزمایش‌ها به‌خوبی عمل می‌کند.
تبلیغات

هر زمان صحبت از ایمنی خودرو پیش می‌‌آید، نام ولوو به‌عنوان یکی از ایمن‌ترین برندهای خودروساز به ذهن‌ خطور می‌کند. ولوو یک‌بار دیگر با کسب بالاترین امتیازهای ایمنی از سوی موسسه Euro NCAP برای خودروی XC60 مدل ۲۰۱۸ توانایی خود را به همگان ثابت کرد.

با این‌ حال، قبل از اینکه ولوو خودروی XC60 را جهت ارزیابی به دست متخصصان ایمنی اروپایی برساند، تست‌های ایمنی بی‌شماری را روی آن اجرا کرده است تا از عملکرد خوب آن در آزمایش‌های ایمنی اطمینان حاصل کند. این کمپانی سوئدی چندین ویدیو را نیز از تصادف‌های ساختگی XC60 در مرکز آزمایش خود منتشر کرده است.

لینک دانلود با کیفیت 720P | 360P

در آزمایش اول، نسل جدید XC60 با سرعت ۵۶ کیلومتر بر ساعت به یک دیوار برخورد می‌کند؛ با این‌ حال سازه و بدنه کاملاً سالم باقی می‌مانند. در فیلم دوم یک تست برخورد از کنار با دیواره مشاهده می‌شود. در این آزمایش خودرو با سرعت ۶۴ کیلومتر بر ساعت به دیواره برخورد می‌کند و باز هم با مشکلی مواجه نمی‌شود.

لینک دانلود با کیفیت 720P | 360P

از آنجایی‌ که خودروهای شاسی‌بلند در معرض ریسک بالایی برای چپ شدن و غلت خوردن هستند، ولوو نشان می‌دهد که XC60 چگونه در این آزمایش عمل می‌کند. ولوو در آزمایش مورد بحث یکی از نمونه‌های اولیه‌ی خود را در معرض چنین تصادفی قرار می‌دهد.

لینک دانلود با کیفیت 720P | 360P

اما ولوو XC60 جدید تنها به سازه‌ی قدرتمند خود برای حفظ جان سرنشینان در تصادفات جاده‌ای متکی نیست؛ زیرا این محصول مجهز به ویژگی‌های ایمنی متعددی نظیر سیستم کمکی فرمان، سیستم هشدار برای ورود به مسیرهای پرترافیک، سیستم خودران و سایر فناوری‌های جدید است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات