آپدیت Creators ویندوز 10 مایکروسافت نهایی می‌شود

پنج‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد به‌روزرسانی Creators ویندوز ۱۰ مایکروسافت نهایی شده است و به‌زودی آماده خواهد شد.
تبلیغات

منابع خبری نزدیک به ردموند در گفتگو با وب‌سایت ورج اعلام کرده‌اند که مایکروسافت در پایان ماه جاری نسخه‌ی نهایی به‌روزرسانی Creators سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را برای تست‌کننده‌ها ارسال خواهد کرد. این غول نرم‌افزاری در مرحله‌ی نهایی کردن توسعه‌ی آپدیت یادشده است، اما تاکنون هیچ جزئیاتی در مورد تاریخ عرضه‌ی عمومی آن اعلام نکرده است، بنابراین نمی‌دانیم آپدیت Creators چه زمانی در اختیار همه‌ی کاربران قرار خواهد گرفت. این شرکت در برنامه‌های داخلی خود تصمیم گرفته است در اوایل ماه آوریل، این به‌روزرسانی را برای دستگاه‌های سازگار آماده کند و به همین دلیل می‌توان پیش‌بینی کرد که در ماه آوریل شاهد انتشار آپدیت مورد بحث باشیم.

ویندوز سنترال اوایل هفته‌ی جاری گزارش داد که مایکروسافت قصد دارد نسخه‌ی نهایی به‌روزرسانی Creators ویندوز ۱۰ را هفته‌ی آینده در اختیار برخی از تست‌کننده‌ها قرار دهد و سرانجام ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین ۹۶) آن را به‌طور عمومی در اختیار تمامی کاربران سیستم‌عامل خود قرار خواهد داد. پس از آماده شدن نسخه‌ی نهایی به‌روزرسانی مورد بحث، تست‌کننده‌های منتخب در پایان ماه مارس به این آپدیت دسترسی خواهند داشت. مایکروسافت همچنین در حال آماده‌سازی یک سری وصله‌های نرم‌افزاری برای اعمال در به‌روزرسانی Creators ویندوز ۱۰ است تا بدین طریق برخی از مشکلات رفع نشده در ویندوز ۱۰ به‌طور کامل برطرف شوند. مایکروسافت قبلا اعلام کرده بود که از این به بعد در مورد آپدیت‌های خود شفافیت بیشتری خواهد داشت تا اطمینان حاصل کند پس از عرضه‌ی به‌روزرسانی Creators ویندوز ۱۰، سیستم کاربر نیازی به چندین بار ریبوت نداشته باشد.

کمپانی مایکروسافت در آپدیت Creators یک سری ویژگی جدید به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ اضافه کرده است که از جمله می‌توان به حالت بازی جدید، برنامه‌ی نقاشی سه‌بعدی، پشتیبانی از هدست‌های واقعیت ترکیبی، حالت تصویر در تصویر و بهبودهایی در مرورگر مایکروسافت اج اشاره کرد. مایکروسافت در ابتدا وعده داده بود که بخش تسک‌بار را با بخش جدیدی برای نمایش مخاطبان تعویض کند؛ اما حالا این شرکت اعلام کرده است که این تغییر در دومین به‌روزرسانی برنامه‌ریزی شده برای اواخر سال جاری اعمال خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات