جعبه گشایی زومیت از اچ تی سی یو اولترا

پنج‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
یو اولترا گوشی بالارده‌ی جدید اچ‌تی‌سی است که اوایل سال ۲۰۱۷ رونمایی شد. در ادامه نگاهی به محتویات جعبه و این گوشی پرچم‌دار خواهیم داشت.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    اچ‌تی‌سی اوایل سال جاری میلادی، سری جدید گوشی‌های هوشمند خود را با نام U Ultra و U Play معرفی کرد. این گوشی‌ها نخستین محصولات اچ‌تی‌سی به شمار می‌روند که در ساخت آن‌ها از ترکیب شیشه و فلز استفاده شده است. 

    اچ‌تی‌سی یو اولترا گوشی بالارده‌ی این کمپانی تایوانی به‌حساب می‌آید. این گوشی هوشمند از دو نمایشگر بهره می‌برد: نمایشگر اصلی گوشی، از نوع LCD و ابعاد آن ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD است؛ نمایشگر دوم هم ۲.۰۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۴۰ × ۱۶۰ پیکسل است.  

    اچ‌تی‌سی اچ‌تی‌سی یو اولترا را به تراشه‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی مجهز کرده است. این گوشی در نسخه‌ی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با امکان ارتقاء از طریق درگاه میکرو‌اس‌دی روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد. اچ‌تی‌سی برای دوربین‌های جلو و سلفی یو اولترا، به ترتیب سنسورهای ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته است.

    پوشش نمایشگر و پنل پشت نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی یو اولترا از نوع گوریلا گلس نسخه‌ی ۵ است؛ اما نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی، پوششی از جنس یاقوت کبود دارد.

    نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی اچ‌تی‌سی یو اولترا طی یک ماه آینده، توسط سامتل (نماینده‌ی رسمی اچ‌تی‌سی در ایران) و با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان وارد بازار ایران خواهد شد.

    دانلود 360P | دانلود 720P

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات