اپلیکیشن Samsung Connect به عنوان واسطی برای اکوسیستم اینترنت اشیا معرفی شد

چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
Samsung Connect نام اپلیکیشن جدید سامسونگ برای مدیریت دستگاه‌های هوشمند متصل به اینترنت اشیا است.
تبلیغات

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد،‌ سامسونگ امروز پرچم‌داران جدیدش را با نام‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس معرفی کرد. علاوه بر این دو محصول، امروز شاهد اپلیکیشن اینترنت اشیا (IoT) جدید این شرکت نیز بودیم که Samsung Connect نام دارد.

کاربران از طریق اپلیکیشن Samsung Connect می‌توانند دستگاه‌هایی با قابلیت اینترنت اشیا را فعال کنند و برای این کار باید فرایندی سه مرحله‌ای را پشت سر بگذارند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند تمام دستگاه‌های متصل به اینترنت اشیا را از طریق یک اپلیکیشن بررسی کنند.

سامسونگ به‌طور مستمر در حال پرورش محیط هوشمند خود است که در این بین می‌توان به تلویزیون‌های هوشمند، دوربین‌های هوشمند، لباس‌شویی‌های هوشمند و موارد این‌چنینی اشاره کرد. حال با عرضه اپلیکیشن Samsung Connect کاربران می‌توانند تمام دستگاه‌هایشان را از طریق یک پلتفرم متحد پیکربندی  کنند.

این سرویس تقریبا شبیه اپلیکیشن‌های مشابهی است که تمام دستگاه‌های هوشمند را به‌عنوان یک سیستم جامع خانه هوشمند ارائه می‌کنند. البته باید بدین نکته نیز اشاره کرد که اندروید از طریق Google Assistant می‌تواند دستگاه‌های هوشمند را کنترل کند که این قابلیت Home Control نامیده می‌شود. آیفون‌های اپل نیز می‌توانند چنین قابلیتی را از طریق HomeKit و Home App ارائه دهند.

در زمان استفاده از این اپلیکیشن، کاربران صفحه‌ای مشاهده خواهند کرد که تمام دستگاه‌های هوشمند موجود در خانه را نمایش می‌دهد. علاوه بر این، کاربران گلکسی اس 8 می‌توانند با مایل‌ها فاصله از خانه، دستگاه‌های هوشمندشان را از طریق اپلیکیشن Samsung Connect مدیریت کنند. سامسونگ برای اینکه بتواند به کاربرانش در زمینه مشکلات موجود در بخش اتصال به دستگاه کمک کند و همچنین مدیریت دستگاه‌ها را ساده‌تر و سریع‌تر در اختیار کاربران قرار دهد، اپلیکیشن Samsung Connect را ارائه کرده است. سامسونگ اعلام کرده است که در آینده این اپلیکیشن از Bixby یا همان دستیار صوتی سامسونگ نیز پشتیبانی خواهد کرد و از این طریق برای مدیریت دستگاه‌ها می‌توان با دستورات صوتی وارد عمل شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات