آیفون SE با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی احتمالا در مراسم مارس اپل رونمایی می‌شود

جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شواهد امر نشان از این دارند که احتمالا اپل در جریان مراسم ماه مارس خود، از نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی آیفون SE رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

فروشگاه‌های زنجیره‌ای Target در آمریکا که پس از وال‌مارت دومین فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیف‌دار در ایالات متحده‌ی آمریکا است، طی هفته‌ی گذشته تغییر استراتژی داده و درصدد آن است تا آیفون SE اپل را تا اول مارس به اپل بازگردانند.

آیفون‌های SE مورد نظر شامل ۶ نسخه خواهند بود که با حافظه‌های ۱۵ و ۶۴ گیگابایتی در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، رزگلد، خاکستری و دو رنگ دیگر به اپل بازگردانده خواهند شد. یکی از کارکنان تارگت که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد که فروشگاه‌های تارگت تا پیش از زمان رونمایی و عرضه‌ی آیفون ۷ اپل، محموله‌ای از آیفون SE  برای فروش دریافت نکرده‌اند.

این اقدام تارگت را می‌توان برگرفته از دلایل مختلفی خواند که فروش ضعیف می‌تواند یکی از این دلایل باشد. این اقدام تنها چند روز پس از انتشار خبری در رابطه با برگزاری مراسمی از سوی اپل در ماه مارس منتشر شده است. شایعات منتشرشده در رابطه با اپل نشان از این دارند که این کمپانی برای عرضه‌ی نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی آیفون در ماه مارس برنامه‌ریزی کرده است. البته این نسخه شامل تغییرات نیست و احتمالا تنها شاهد افزایش حافظه‌ی داخلی آن خواهیم بود.

مینگ چی کو، تحلیل‌گر موسسه‌ی KGI چندی پیش با انتشار گزارشی پیش‌بینی کرده بود که خبری از نسخه‌ی جدید آیفون SE در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۷ نخواهد بود. اپل، آیفون SE را با قیمت پایه‌ی ۳۹۹ دلار در ماه مارس سال ۲۰۱۶ رونمایی کرد. با این وجود نباید علاقه‌مندان به نسخه‌ی ارزان‌تر آیفون در انتظار معرفی نسل جدید این گوشی در ابتدای سال جاری میلادی باشند.

یکی دیگر از پیش‌بینی‌های مطرح‌شده، آغاز فروش دوباره‌ی آیفون SE با بهره‌گیری از حافظه‌ی داخلی دو برابر نسل پیش است. در این به‌صورت باید در انتظار آیفون اس ای با حافظه‌ی داخلی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات