برنامه Flash Alert Call SMS: اعلام پیام و نوتیفیکیشن دریافتی با فلاش گوشی - زوم اپ

جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Flash Alert Call SMS اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید اطلاع‌ رسانی موبایل خود را با چشمک زدن فلاش گوشی مشاهده کنید.
تبلیغات

گوشی‌های هوشمند معمولاً از ال‌ای‌دی‌های کوچکی برخوردار هستند که وظیفه‌ی اطلاع‌ رسانی را در رابطه با پیامک، تماس یا دیگر نوتیفیکیشن‌های دریافتی دارند. این چراغ‌ها معمولاً دارای رنگ‌های پیش‌فرضی هستند؛ اما به لطف توسعه‌دهندگان، توسط اپلیکیشن‌های جانبی قادر به تغییر رنگ آن‌ها نیز خواهید بود. اما در این بین عده‌ی از توسعه‌دهندگان خوش‌ذوق به تغییر رنگ چراغ LED گوشی رضایت ندادند و مورد جالب‌تری را در گوشی‌های موبایل امکان‌پذیر کردند و آن استفاده از فلاش گوشی به‌عنوان چراغ چشمک‌زن LED بود. در این حالت زمانی که پیامکی دریافت می‌کنید یا تماس ازدست‌رفته‌ای دارید، فلاش گوشی همانند چراغ‌های LED چشمک خواهد زد و با نور سفید و درخشان خود، زیبایی فوق‌العاده‌ای برای شما به همراه خواهد داشت. اگر LED گوشی برایتان یکنواخت شده است یا حتی اگر گوشی شما جزو معدود موبایل‌های فاقد Notification LED است، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Flash Alerts وظیفه نوتیفیکیشن‌ها را به فلاش گوشی بسپارید. این موضوع با وجود آنکه قابلیت تغییر رنگ چراغ‌های ال‌ای‌دی را به همراه ندارد؛ اما بااین‌حال گوشی شما را در بین اطرافیان بسیار متفاوت جلوه خواهد داد.

نکته‌ی بسیار ارزشمندی که این برنامه را نسبت به اکثر رقیب‌های موجود برای آن برتر می‌کند، امکان استفاده از این ویژگی برای تمام اپلیکیشن‌‌های گوشی است. به این معنا که برخلاف دیگر اپلیکیشن‌های مشابه که این ویژگی را تنها برای تماس و پیامک‌های دریافتی دراختیار کاربر قرار می‌دهند، Flash Alert Call SMS می‌تواند پیام‌های تلگرام، اینستاگرام و دیگر اپلیکیشن‌های دلخواه شما را توسط فلاش گوشی اطلاع‌ رسانی کند. این موضوع به‌طور پیش‌فرض فعال نیست و باید بعد از نصب برنامه به تنظیمات آن مراجعه کنید تا اپلیکیشن‌های دلخواه خود را به لیست مجاز فلاش اضافه کنید.

هنگام دریافت تماس ورودی، همانند صدای زنگ، فلاش چشمک‌زن گوشی نیز با فشردن کلید Volume قطع خواهد شد تا در مواقعی که قصد پاسخگویی به تماسی ندارید، از ادامه‌ی چشمک زدن فلاش جلوگیری کنید. سرعت چشمک زدن فلاش گوشی در تنظیمات Flash Alerts قابل تغییر خواهد بود و می‌توانید مطابق با سلیقه‌ی خود، آن را تند یا کندتر کنید. اگر نگران مصرف باتری این اپلیکیشن هستید نیز باید بگوییم که به لطف تنظیمات هوشمند Flash Alerts، شما قادر خواهید بود برنامه را طوری تنظیم کنید که در ساعات غیر مصرف (برای مثال ساعت ۱۲ شب تا ۸ صبح) خاموش باشد یا حتی هنگام کم بودن شارژ باتری به‌طور خودکار غیر فعال شود و هنگام دریافت اعلان‌های مختلف، از فلاش گوشی برای اطلاع‌ رسانی استفاده نکند. نکته‌ی جالب دیگری که در تنظیمات برنامه وجود دارد، امکان روشن یا خاموش کردن هوشمند این ویژگی، با توجه به وضعیت سایلنت یا صدادار گوشی است. شما در تنظیمات برنامه ۳ حالت زنگ، ویبره و بی‌صدا را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید مشخص کنید در کدام حالت فلاش گوشی برای اطلاع‌ رسانی فعال باشد. برای مثال اگر حالت زنگ را خاموش و حالت ویبره و بی‌صدا را روشن بگذارید، هنگامی که گوشی روی صدای زنگ است فلاش گوشی برای اطلاع‌ رسانی استفاده نخواهد شد؛ اما به‌محض آنکه گوشی خود را به حالت ویبره یا سایلنت بردید، نوتیفیکیشن‌های دریافتی توسط فلاش به شما نمایش داده خواهند شد. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • چشمک زدن فلاش هنگام دریافت اعلان‌
  • امکان استفاده برای اپلیکیشن‌های دلخواه

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود. (توضیحات بیشتر)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات