سامسونگ گوشی به نام گلکسی اس 8 مینی با نمایشگر ۵.۳ اینچی می‌سازد (بروزرسانی شد)

جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌های جدید سامسونگ می‌خواهد گوشی هوشمندی به نام گلکسی اس 8 مینی به بازار عرضه کند که از نمایشگر ۵.۳ اینچی و تراشه اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند.
تبلیغات

دو روز پیش سامسونگ از جدیدترین پرچم‌داران خود به نام گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رونمایی کرد. هر دو محصول از نمایشگر بزرگی استفاده می‌کنند که البته همین امر اعتراض طرفدارانی را برانگیخت که به نمایشگرهای کوچک‌تر علاقه‌مند هستند.

حال، به نظر می‌رسد سامسونگ نسبت به این گفته‌ها واکنش نشان داده است و می‌خواهد در آینده نسخه‌ای از گلکسی اس 8 را با نمایشگر کوچک‌تر عرضه کند. این گوشی هوشمند که با نام گلکسی اس 8 مینی شناخته می‌شود، قرار است چند هفته بعد از عرضه گلکسی اس 8 یعنی در ماه می، معرفی و در ویترین فروشگاه‌ها قرار گیرد.

البته در نظر داشته باشید که نام این گوشی هوشمند هنوز مشخص نشده است و ممکن است در زمان عرضه با آنچه ذکر کردیم، متفاوت باشد. آنچه در مورد این گوشی هوشمند حائز اهمیت است، ابعاد ۵.۳ اینچی نمایشگر آن است که باعث می‌شود نسبت به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس کوچک‌تر باشد.

گلکسی اس 8 مینی نسبت به اس 8 و اس 8 پلاس ارزان‌تر خواهد بود؛ اما این موضوع به معنی این نیست که اس 8 مینی از سخت‌افزار میان‌رده استفاده خواهد کرد. طبق گفته‌ها در این گوشی هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون 835 استفاده شده است و به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی روانه‌ی بازار خواهد شد.

همان‌طور که گفته شد، گلکسی اس 8 مینی مجهز به یک نمایشگر ۵.۳ اینچی است؛ اما به رزولوشن آن اشاره‌ای نشده است. ظرفیت باتری این گوشی هوشمند نسبت به گلکسی اس 8 کمتر خواهد بود که منطقی به نظر می‌رسد.

منبع خبر گفته است قیمت گلکسی اس 8 مینی ۳۹۹ دلار خواهد بود که البته کمی بعید به نظر می‌رسد؛ زیرا این گوشی هوشمند از مشخصات سخت‌افزاری بسیار قدرتمندی برخوردار است و از نظر طراحی مشابه گلکسی اس 8 خواهد بود. با این حساب، احتمال دارد قیمت گفته‌شده صحت نداشته باشد و گوشی هوشمند جدید سامسونگ با برچسب قیمتی بین ۵۰۰ الی ۶۰۰ دلار روانه بازار شود.

گلکسی اس 8 مینی

به‌روزرسانی: این خبر صحت ندارد و جزو شوخی‌های اول آوریل سایت مرجع است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات