الکامپ بیست و سوم ۳۰ تیر ۹۶ آغاز می‌شود

یک‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
الکامپ از بیست و سومین دوره خود به جای پاییز و زمستان در تابستان برگزار خواهد شد.
تبلیغات

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کل کشور مانند دو سال گذشته، امسال نیز به عنوان برگزارکننده الکامپ انتخاب شد و با مساعدت پلیس، شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و سازمان توسعه تجارت، نمایشگاه سال ۹۶ را در تابستان برگزار خواهد کرد.

نمایشگاه الکامپ در ۲۲ سال اخیر در فصول زمستان و پاییز برگزار شده است که با مشکلاتی از جمله سرما و ترافیک زیاد در ۶ ماهه دوم روبه‌رو شده است.

به گفته‌ی ناصرعلی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، سه مشکل عمده در نمایشگاه الکامپ وجود داشته است که سازمان در این دو سال پیگیر حل آن بوده است. اولین مشکل متراژ کم نمایشگاه الکامپ به خاطر برگزاری در کنار نمایشگاه‌های دیگر بود. دومین مشکل سرمای موجود در زمان برگزاری نمایشگاه‌ الکامپ در دوره‌ی قبل و باریدن برف بود که مشکلات زیادی برای برای بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان به وجود می‌آورد. مشکل سوم نیز ترافیکی بود که در شش‌ماهه‌ی دوم بعد از تمام شدن ساعت نمایشگاه در خیابان‌ها و بزرگراه‌های کنار محل دائمی نمایشگاه‌ تشکیل می‌شود.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کرد: «به همین دلیل با جلساتی که با نمایشگاه و رئیس پلیس راه داشتیم، انتقال نمایشگاه به تابستان را نهایی کردیم و در سال ۹۶ نمایشگاه الکامپ در ۳۰ تیر تا ۲ مرداد برگزار خواهد شد. با توجه به تعطیلی مدارس ترافیک کمتر شده و با توجه به هوای خوب و غیر برفی در آن روزها افراد بیشتری برای بازدید خواهند آمد.»

ناصرعلی سعادت گفت: «با زمان جدید می‌توانیم سالن و فضای بیشتری به استارتاپ‌ها و گیمرها در بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ اختصاص دهیم.»

بدین ترتیب بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ، سال آینده ۳۰ تیر تا ۲ مرداد برگزار خواهد شد که زمان ۴ ماه و ۱۵ روز تا برگزاری این نمایشگاه فرصت باقی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات