سایپا هر سال یک محصول جدید بومی ارائه می‌دهد

دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
به گفته‌ی مدیرعامل سایپا، از این به بعد این شرکت هر سال یک محصول جدید بومی به بازار خودروی کشور ارائه می‌دهد.
تبلیغات

مهدی جمالی مدیرعامل سایپا در مراسم رونمایی از خودروی کوییک گفت: «ما معتقدیم اجرای اقتصاد مقاومتی یک تکلیف شرعی است و با تلاش همکارانمان برای تحقق این نوع اقتصاد بسیار تلاش و کوشش کرده‌ایم. سال گذشته سایپا از نظر قانون تجارت در حال ورشکستگی بود و تمام همکاری بانک‌ها با سایپا معلق شده بود.  اما ما از این فرصت تاریخی استفاده کردیم تا ترازنامه شرکت تغییر کند و به روند مثبت برگردد.»

 جمالی در مورد میزان تولید روزانه گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: «تولید مهرماه سال گذشته که روزی ۳۰۰ بود، امروز از مرز ۲۵۰۰ عدد گذشته است. نزدیک به ۴۱ درصد از بازار خودروی کشور در اختیار گروه خودروسازی سایپا است.»

مدیرعامل سایپا بیان کرد: «یکی از بهترین قراردادهای خودرویی در تاریخ خودروسازی کشور متعلق به سایپا و سیتروئن است. بر این اساس، با سرمایه‌گذاری سیتروئن در کارخانه سایپا کاشان و خرید ۵۰ درصد از سهام این شرکت، قرار است ۳۰ درصد محصولات سایپا کاشان برای ارائه‌ در چرخه‌ی فروش سیتروئن، صادرات شود.»

جمالی گفت: «ما دریافتیم که مردم و مسئولان از ما درخواست ارائه محصولات جدید و باکیفیت دارند. به همین خاطر بودجه‌ی عظیمی را در مرکز تحقیقات سرمایه‌گذاری کردیم.»

مدیرعامل سایپا در انتهای صحبت‌های خود اعلام کرد: «من به مردم تعهد می‌دهم که از این به بعد سایپا سالانه یک محصول جدید بومی را به بازار خودروی کشور ارائه دهد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات