اپل تا سال ۲۰۱۹ تمام مدل های آیفون را با نمایشگر اولد تولید می‌کند

دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل در نظر دارد تمامی آیفون‌های جدید خود را تا سال ۲۰۱۹ به نمایشگر اولد مجهز کند.
تبلیغات

یکی از تأمین‌کنندگان جدید اپل گزارشی منتشر کرده است که بر اساس آن، کوپرتینویی‌ها قصد دارند تا سال ۲۰۱۹ تمامی آیفون‌های خود را به همراه صفحه‌نمایش اولد به بازار عرضه کنند. همچنین انتظار می‌رود این شرکت تا پایان سال ۲۰۱۷ تعداد ۶۰ میلیون دستگاه آیفون ۸ مجهز به نمایشگر اولد روانه‌ی بازار کند که این میزان تقریبا ۴۰ درصد از کل ظرفیت تولید آیفون‌های جدید اپل را تشکیل می‌دهد. شرکت مورد بحث در سال ۲۰۱۸ ظرفیت تولید پنل‌های اولد برای آیفون‌های بعدی خود را دو برابر خواهد کرد و تا سال ۲۰۱۹ تمامی آیفون‌های اپل به نمایشگرهای اولد مجهز خواهند شد.

در گزارش مورد بحث همچنین آمده است که سامسونگ و Inteflex در حال حاضر خود را برای تولید فیبر مدار چاپی منعطف آماده می‌کنند. این بردها قرار است در آیفون ۸ که امسال معرفی خواهد شد، به کار گرفته شوند. سامسونگ به‌منظور تأمین کامل سفارشات امسال اپل، از هم‌اکنون در حال گسترش فعالیت‌های کارخانه‌ی الکترومکانیک خود در کشور ویتنام است. بخشی از گزارش مذکور به شرح زیر است:

اپل قصد دارد تا سال ۲۰۱۹ تمامی آیفون‌های خود را به نمایشگرهای اولد مجهز کند. امسال نیز حدود ۴۰ درصد از آیفون‌های جدید این شرکت از نمایشگر اولد بهره خواهند برد و انتظار می‌رود این رقم در سال ۲۰۱۸ دو برابر شود و به ۸۰ درصد برسد و سال بعد از آن ۱۰۰ درصد آیفون‌ها با این نوع صفحه‌نمایش تولید شوند.

انتظار می‌رود اپل دو مدل از آیفون‌های سال ۲۰۱۷ خود را با پنل‌های ال‌سی‌دی تولید کند. این دو مدل احتمالا آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس خواهند بود. بد نیست اشاره کنیم آیفون ۸ اولین گوشی هوشمند ساخته‌شده توسط اپل خواهد بود که از نمایشگر اولد بهره می‌برد. بر اساس گزارش مورد بحث، اپل برای تولید پنل‌های اولد مورد نیاز خود با سه کمپانی مختلف قرارداد بسته است. 

در حال حاضر بنا به شایعات مختلف، آیفون ۸ از یک نمایشگر اولد بهره خواهد برد. حاشیه‌های صفحه‌نمایش این دستگاه بسیار کم در نظر گرفته شده و سنسور تاچ‌آی‌دی جدید در زیر نمایشگر مورد بحث تعبیه شده است. بر طبق بسیاری از گزارش‌ها و شایعات، سایز نمایشگر آیفون ۸ معادل ۵.۸ اینچ و از این میزان، ناحیه‌ای ۵.۱۵ اینچی در اختیار کاربر خواهد بود و بخش پایینی آن برای عملکردهای دیگر در نظر گرفته شده است. همچنین گفته می‌شود طراحی دو آیفون دیگر اپل که از نمایشگر ال‌سی‌دی بهره خواهند برد، شبیه به شکل و ظاهر آیفون‌های آلومینیومی کنونی است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات