RUF از یک ابر خودروی انحصاری در نمایشگاه ژنو رونمایی می‌کند

سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تیونینگ روف (RUF) قصد دارد در نمایشگاه خودروی ژنو امسال از یک خودروی کاملاً جدید روی شاسی فیبر کربنی خود رونمایی کند.
تبلیغات

شرکت‌های مختلفی در صنعت خودروسازی وجود دارند که برخی از آن‌ها به کار تیونینگ مشغول هستند. برخی از این شرکت‌ها خودروها را به‌گونه‌ای تغییر می‌دهند که نسبت به مدل اولیه‌ی آن‌ها کاملاً متفاوت می‌شود؛ اما تعدادی از تیونرها پا را فراتر از این گذاشته‌اند و دست به خلق تمام و کمال خودروهای جدیدی می‌زنند که حتی از نظر اسمی شباهتی به محصولات دیگر شرکت سازنده ندارند.

برای نمونه شرکت تیونینگ سالین با خودروی S7 وارد این عرصه شد و هنسی نیز با معرفی Venom GT خودنمایی کرد. حالا نوبت به RUF رسیده است که به جرگه‌ی این تیونرها بپیوندد. این تیونر افسانه‌ای سابقه‌ای طولانی در اصلاح و تقویت خودروهای پورشه دارد؛ اما RUF امسال می‌خواهد در نمایشگاه خودروی ژنو از یک خودروی کاملاً اسپرت جدید و بر اساس شاسی خود رونمایی کند.

پورشه RUF

روف اطلاعات اندکی در مورد جزئیات این خودرو منتشر کرده است. بااین‌حال این کمپانی گفته است که می‌خواهد این خودروی جدید را روی شاسی فیبر کربنی خود سوار کند. این شاسی دقیقاً شبیه به شاسی مورداستفاده در مسابقات فرمول یک و شرکت‌های برتر درزمینه‌ی ساخت ابر خودرو است.

ما از دیدن خودروی جدید روف با پیشرانه‌ی تخت ۶ سیلندر پورشه متعجب نخواهیم شد. Ruf بارها نام خود را با قرار دادن موتورهای تخت پورشه روی سوپر اسپرت‌هایی نظیر لایکان (Lykan) و فنیر (Fenyr) به اثبات رسانده است.

پورشه RUF

ما اطلاعاتی زیادی در مورد خودروی جدید RUF نداریم، اما گفته‌ شده است که این ابر خودرو، رستاخیز دوباره‌ی خودروی Yellow Bird تولیدشده در سال ۱۹۸۷ خواهد بود. آن خودرو که بر اساس مدل اصلی پورشه 911 نسل اول بود، با تغییرات فراوان می‌توانست به سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعت برسد و در آن زمان لقب سریع‌ترین خودرو را از آن خود کند.

پورشه RUF
پورشه RUF
پورشه RUF
پورشه RUF
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات