عرضه بلک بری KEYone به تعویق افتاد

یک‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
عرضه گوشی بلک‌بری KEYone‌ که مدتی پیش در کنگره‌‌ی جهانی موبایل در بارسلون رونمایی شد، با تاخیر همراه خواهد بود.
تبلیغات

گوشی کی‌وان که پیش از معرفی با نام Mercury DTEK70 شناخته می‌شد، مدتی پیش در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل در بارسلون و با برند بلک‌بری معرفی شد. این گوشی از نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۳ به ۲ بهره می‌برد. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ در کنار ۳ گیگابایت رم، وظیفه‌ی پردازش فرامین کاربر را در این گوشی به عهده دارد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری ۳۵۰۵ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین ۱۲ مگاپیگسلی ‌‌آن اشاره کرد.

کمپانی چینی TCL پیش از این فروردین ماه را برای عرضه‌ی جهانی گوشی در نظر گرفته بود؛ با این حال به نظر می‌رسد این عرضه حداقل با یک ماه تاخیر همراه است. جان چن، مدیرعامل بلک‌بری در جریان اعلام گزارش‌های مالی در مورد این تاخیر این‌طور گفته است:

ما اخیراً با همکاری شرکای خود دو گوشی جدید ساخته‌ایم. یکی از آن‌ها مربوط به کشور اندونزی می‌شود و فروش آن طبق برنامه در حال انجام است. مورد دوم که یک گوشی مبتنی بر اندروید با صفحه‌کلید فیزیکی است، در خلال کنگره‌ی جهانی موبایل توسط TCL معرفی شد. این گوشی احتمالا تا بازه‌ی زمانی ماه مه (اردیبهشت ماه) آماده‌ی عرضه نخواهد بود. من فکر می‌کنم ساخت محصول از پایان ماه آوریل (فروردین ماه) آغاز شود. این محصول احتمالا پس از ماه مه در سراسر جهان در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

این تاخیر برای تمام بازارها صادق است و کسانی که کی‌وان را پیش‌خرید کرده‌اند نیز نباید منتظر عرضه‌ی آن در ماه آوریل باشند. بلک‌بری کی‌وان در آمریکا، اروپا و انگلستان به ترتیب با قیمت‌های ۵۵۰ دلار، ۶۰۰ یورو و ۵۰۰ پوند عرضه خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات