گوشی لئیکو Le Pro 3 AI Edition معرفی شد

چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی لئیکو از محصول جدید خود به نام Le Pro 3 AI Edition رونمایی کرد؛ از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین دوگانه و دستیار صوتی هوشمند اشاره کرد.
تبلیغات

لئیکو امروز از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی کرد. این دستگاه که Le Pro 3 AI Edition نام دارد از ترکیب دوربین دوگانه بهره می‌برد و با Le Max 3 متفاوت است.

محصول جدید لئیکو ۱۴ آوریل در رنگ‌بندی‌های طلایی، رزگلد و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای ۲ نسخه‌ی استاندارد و اکو است که نسخه‌ی اکو را می‌توان مدل بالارده خواند.

در مدل استاندارد Le Pro 3 AI Edition از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن 1080p و ترکیب دوربین دوگانه استفاده شده است که مجهز به دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است. این دوربین می‌تواند فیلمی با رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین امکان تهیه‌ی تصاویر صحنه‌ی آهسته با رزولوشن 720p با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارا است.

در جلوی این گوشی هوشمند از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با روزنه‌ی f/2.0 به کار رفته است. این نسخه مجهز به تراشه‌ی هلیو ایکس ۲۳ است و از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و اندروید 6.0 بهره می‌برد.

نسخه‌ی اکو تقریبا مشخصات مشابهی با نسخه‌ی استاندارد دارد و تفاوت اصلی در میزان حافظه‌ی داخلی و تراشه‌ی استفاده شده در این محصول است. این نسخه دارای ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و تراشه‌ی هلیو ایکس ۲۷ است.

گوشی لئیکو Le Pro 3 AI Edition

هر دو نسخه دارای ابعاد ۱۵۲.۴ × ۷۵.۱ × ۷.۵ میلی‌متر هستند و از ۱۶۸ گرم وزن بهره می‌برند. نسخه‌ی استاندارد Le Pro 3 AI Edition با قیمتی معادل ۲۶۰ دلار و نسخه‌ی اکو با قیمتی معادل ۳۴۷ دلار روانه‌ی بازار خواهند شد.

فرقی نمی‌کند کدام نسخه را انتخاب کنید. در هر دو نسخه از یک دستیار هوشمند درون‌ساختی به نام لی‌لی وجود دارد. کاربر قادر خواهد بود تا حتی زمانی که صفحه نمایش خاموش باشد، دستیار هوشمند را فعال کند و فرامین صوتی دلخواه خود را بدهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات