مشخصات و تصاویر جدیدی از موتو ایکس 2017 منتشر شد

دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
موتو ایکس ۲۰۱۷ نام محصولی است که گفته می‌شود موتورولا قصد دارد به‌زودی آن را معرفی کند. تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص این دستگاه منتشر شده است و امروز نیز شاهد اطلاعات و تصاویر جدیدی از آن هستیم.
تبلیغات

تا امروز اطلاعات مختلفی از موتورولا موتو X (نسخه ۲۰۱۷) منتشر شده است. اکنون شاهد انتشار تصاویر رندر جدیدی از این محصول هستیم و البته مشخصات فنی آن نیز فاش شد‌ه‌ است. بر اساس اطلاعاتی که رولند کوانت منتشر کرده است، محصول مذکور شماره مدل XT-180x دارد و نام کد آن Sanders است. این محصول از پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ استفاده می‌کند که چیپست هشت هسته‌ای دارد و پردازش‌های گرافیکی آن توسط Adreno 506 انجام می‌شود. این دستگاه در دو نسخه با رم ۳ و ۴ گیگابایتی عرضه می‌شود و حافظه داخلی آن ۳۲ و ۶۴ گیگابایت است. یکی از دو دوربین پشتی موتو X جدید ۱۳ مگاپیکسلی است. چنین مشخصاتی به نظر می‌رسد مربوط به محصولی میان‌رده‌ نظیر نسخه ۲۰۱۷ از Moto X باشند.

Moto X 2017

اطلاعاتی در خصوص محصول دیگری از موتورولا با نام کد Albus در یک توئیت دیگر توسط کوانت منتشر شده است. این محصول از پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ بهره می‌برد و ۳ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم دارد. حافظه داخلی آن ۳۲ و ۶۴ گیگابایت است. این مشخصات می‌تواند مربوط به Moto Z Play باشد. البته یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی نیز در بخش پشتی آن قرار دارد.

Moto X 2017

بر اساس تصاویر رندر‌ منتشرشده از موتو ایکس ۲۰۱۷ می‌توان پی برد که این محصول به‌احتمال زیاد در بخش پشتی از دوربین دوگانه بهره خواهد برد. خطوط آنتن نیز در بخش پشتی دستگاه به چشم می‌خورند. اما باید توجه داشت که تمام این اطلاعات و تصاویر در حد شایعه هستند و هیچ کدام توسط کمپانی تولیدکننده تأیید نشده‌اند. به همین دلیل برای آشنایی با محصول نهایی باید تا زمان معرفی آن توسط موتورولا منتظر ماند.

Moto X 2017

با نزدیک شدن به زمان معرفی این محصول، شاهد انتشار اخبار و تصاویر متعدد از این دستگاه هستیم. با این اوصاف احتمال دارد به‌زودی موتورولا محصول جدیدش را با نام موتو ایکس ۲۰۱۷ معرفی کند. نظر شما در خصوص این دستگاه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات