ایسر از لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ Predator Helios 300 و Predator Triton 700 رونمایی کرد

شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
لپ‌تاپ‌های جدید Helios 300 و Triton 700 از خانواده‌ی گیمینگ Predator ایسر، معرفی شدند.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    در جریان مراسم سالانه‌ی ایسر که به Next@Acer معروف است، از محصولات جدید زیادی از جمله مانیتور 4K HDR، کامپیوترهای از پیش آماده‌ی مجهز به پردازنده‌ی رایزن و چند مدل لپ‌تاپ جدید رونمایی شده است. لپ‌تاپ‌های جدید معرفی‌شده توسط ایسر در این مراسم، شامل سری اقتصادی Aspire، اولترابوک‌های Swift، لپ‌تاپ‌های گیمینگ Predator و تبلت هیبریدی Switch می‌شوند. در ادامه به معرفی لپ‌تاپ‌های گیمینگ Predator Helios 300 و Predator Triton 700 خواهیم پرداخت.

    Helios 300

    لپ‌تاپ‌ Helios 300 از پردازنده‌های نسل هفتمی (کبی لیک) Core i5 یا Core i7 اینتل، پردازنده‌ی گرافیکی GTX 1060 یا 1050Ti، به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی DDR4 (قابل ارتقاء تا ۳۲ گیگابایت) و ۱ ترابایت هارد دیسک استفاده می‌کند. ایسر می‌گوید لپ‌تاپ‌ Predator به‌گونه‌ای طراحی شده‌ است تا ارتقاء رم یا فضای ذخیره‌سازی آن‌ به‌راحتی صورت بگیرد.

    لپ تاپ گیمینگ Predator Helios 300 ایسر

    لپ‌تاپ گیمینگ Predator Helios 300 ایسر

    Predator Helios 300 همچنین در دو اندازه‌ی ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی و با نمایشگر فول اچ‌دی IPS عرضه خواهد شد. با توجه به توانایی بالای پردازنده و کارت گرافیک، Helios 300 به سیستم فن دوگانه‌ی AeroBlade 3D مجهز است. نرم‌افزار PredatorSense ایسوس که به‌صورت پیش‌فرض روی تمامی لپ‌تاپ‌های Predator نصب شده است، به کاربر امکان می‌دهد تا در لحظه به اطلاعات سخت‌افزاری سیستم خود دسترسی داشته باشد و بتواند به‌راحتی پردازنده یا گرافیک خود را اورکلاک کند.

    Triton 700

    متأسفانه ایسر اطلاعات چندانی از مشخصات سخت‌افزاری لپ‌تاپ بالارده‌ی گیمینگ خود ارائه نکرده است و تنها به اعلام اینکه Helios 300 از پردازندی کبی لیک و گرافیک سری ۱۰ انویدیا استفاده می‌کند، بسنده کرده است. البته با نگاهی به قیمت Triton 700 می‌توان متوجه شد که این سری از لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر به‌مراتب از سری Helios 300 قدرتمندتر خواهد بود.

    لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 700 ایسر

    لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton 700 ایسر

    بیشتر قابلیت‌ها و ویژگی‌های Helios 300 مانند نمایشگر فول اچ‌دی IPS، نرم‌افزار PredatorSense و فن دوگانه‌ی AeroBlade 3D، در Triton 700 نیز حضور دارند. علاوه بر این ویژگی‌ها، ایسر از کیبورد مکانیکی، پورت تاندربولت، و فناوری G-Sync انویدیا نیز در لپ‌تاپ بالارده‌ی خود استفاده کرده است.

    در ادامه، جدول مقایسه‌ی مشخصات لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر را مشاهده می‌کنید.

    قیمت لپ‌تاپ‌ گیمینگ Predator Helios 300 از ۱۲۹۹ دلار برای مدل‌های پایه شروع می‌شود و عرضه‌ی آن به بازار، هم‌زمان با لپ‌تاپ‌های سری Aspire و Swift خواهد بود؛ این در حالی است که ارزان‌ترین Predator Triton 700 حدود ۳ هزار دلار قیمت خواهد داشت و دو ماه دیرتر از دیگر لپ‌تاپ‌های ایسر به بازار عرضه خواهد شد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات