مرسدس بنز AMG S63 Prior Design کوپه با تیونینگ فوستلا

پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مرسدس بنز AMG S63 کوپه به خودی خود خودروی جذابی است؛ اما فوستلا با تیونینگی که روی این خودرو انجام داده، آن را هیجان‌انگیزتر کرده است.
تبلیغات

چندان مایه‌ی تعجب نیست که اگر بدانیم کمپانی تیونینگ آلمانی فوستلا در حال کار روی کوپه‌ی مرسدس بنز AMG S63 است. این کمپانی اخیرا تصاویر و جزئیاتی از جدیدترین و در عین حال هیجان‌انگیزترین پروژه‌ی S63 خود را منتشر کرده است.

مرسدس بنز AMG S63 کوپه

اولین چیزی که بلافاصله توجه شما را در خودروی S63 خاص فوستلا به خود جلب می‌کند، تفاوت چشمگیر آن با مدل استاندارد S63 است. علت این تفاوت فاحش، رنگ نارنجی کروم بدنه و کیت کامل قطعات بدنه‌ی کمپانی Prior Design است که شامل برجستگی‌های کشیده‌ی روی چرخ‌ها، گلگیرهای جانبی جدید و سپرهای جلو و عقب اصلاح‌شده می‌شود. فوستلا در این خودرو از رینگ‌هایی با ۱۵ اسپوک نیز استفاده کرده است.

مرسدس بنز AMG S63 کوپه

اگر هنوز ظاهر خشمگین و تهاجمی S63 نظرتان را جلب نکرده، باید بگوییم که فوستلا از PP-Performance نیز کمک گرفته است؛ شرکتی که توان پیشرانه‌ی ۵.۵ لیتری ۸ سیلندر توئین این خودرو را از ۵۷۷ اسب‌بخار به حدود ۷۳۰ اسب‌بخار افزایش داده که معادل توان تولیدی پیشرانه‌ی لامبورگینی اونتادور اس است.

مرسدس بنز AMG S63 کوپه

اگر زیبایی، ظاهر تهاجمی و سادگی مدل استاندارد مرسدس بنز AMG S63 کوپه مطابق با سلیقه‌ی شماست؛ در این صورت نمونه‌ی تیونینگ‌شده‌‌ی این خودرو بهترین گزینه‌ی انتخابی شما نخواهد بود. اگرچه برای رقبای خودروی مذکور نیز، مقابله با S63 تیونینگ شده کار آسانی به‌نظر نمی‌رسد.

مرسدس بنز AMG S63 کوپه
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات