نتیجه نظرسنجی: سرفیس لپ تاپ، گزینه ایده آل کاربران زومیت

جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نتایج نظرسنجی این هفته‌ی زومیت که در مورد انتخاب بهترین گزینه‌ی خرید لپ‌تاپ بود، نشان از این دارد که سرفیس لپ‌تاپ گزینه‌ی ایده‌آل کاربران زومیت است.
تبلیغات

پس از آنکه مایکروسافت در جریان کنفرانس MicrosoftEDU# از اولین لپ‌تاپ خود با نام سرفیس لپ‌تاپ رونمایی کرد، بسیاری از کاربران ویندوز مایکروسافت از این حرکت استقبال کردند. با توجه به اینکه مایکروسافت سکان توسعه‌ی ویندوز را در اختیار دارد، به طور حتم توسعه‌ی سخت‌افزار توسط این کمپانی نیز می‌تواند محصولی متفاوت را در اختیار کاربرانش قرار دهد؛ چرا که کنترل نرم‌افزار و سخت‌افزار در اختیار خود ردموندی‌ها است، چنان‌که در مورد سرفیس پرو مایکروسافت نیز شاهد این موضوع بودیم. در این نظرسنجی علاوه بر سرفیس لپ‌تاپ، گزینه‌های دیگری نیز در نظر گرفته شده بودند که شامل مک بوک پرو اپل، ایکس پی اس دل، اسپکتر ایکس ۳۶۰، یوگا ۹۱۰ و ذن بوک ۳ بودند.

در نظرسنجی این هفته‌ی زومیت ۴۳۶۷ نفر شرکت کردند و نزدیک به ۴۷ درصد سرفیس لپ تاپ را به عنوان گزینه‌ی ایده آل خود برای خرید در رنج لپ تاپ‌های ۱٫۰۰۰ دلاری انتخاب کردند. مک بوک پرو اپل نیز که جزو یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار از نظر کیفیت ساخت و کاربری است، جایگاه دوم را با ۲۵ درصد به خود اختصاص داده است. لپ‌‌تاپ ایکس‌پی‌اس کمپانی دل نیز در نظرسنجی زومیت جایگاه سوم را با ۹.۷ درصد در اختیار خود گرفته است. ذن‌بوک ۳، اسپکتر ایکس ۳۶۰ ایسر و یوگا ۹۱۰ لنوو در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌‌اند.

نظرسنجی لپ تاپ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات