ارزان ترین قیمت رایانه و موبایل در سایت آی تی قیمت

یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
شاید باورتان نشود که می‌توانید قیمت کالاهای دیجیتال را ارزان‌تر از بازار و بدون اتلاف وقت از سایت آی تی قیمت به‌دست آورید.
تبلیغات

در بازار آی تی و گوشی موبایل، همیشه موقع خرید برای انتخاب کالای مد نظر با قیمت دست اول و اطمینان از اینکه کالای خریداری شده اصل باشد و دارای تولیدکننده و گارانتی معتبر، که همیشه پاسخگوی مشتریان باشد برای هر خریداری مهم است ولی مهمترین پارامتر، بحث قیمت است.

ما به شما سایت آی تی قیمت را پیشنهاد می‌کنیم که در این سایت تمام فروشنده‌ها و واردکننده‌های اصلی بازار آی تی و تجهیزات کامپیوتر و موبایل را که در قیمت و کیفیت حرف اول را می‌زنند یک جا جمع کرده تا خریداران محترم از مسئولان خرید سازمان‌ها گرفته تا مصرف کننده نهایی با خیال راحت و بدون اتلاف وقت و بسیار ارزان‌تر از بازار که گاهی می‌توان گفت تا 20% پایین‌تر از قیمت‌های بازار دیجیتال است خرید خود را به‌راحتی و بدون واسطه انجام دهند.

آی تی قیمت

این حس خیلی خوبی است که خریدار بتواند کالای مد نظر خود را در شرایطی کاملا رقابتی بخرد، چون در آی تی قیمت تمام فروشنده‌ها سعی دارند برای فروش بیشتر قیمت پایین‌تری را به خریداران بدهند و با این کار فروش خود را بالا ببرند.

این یک معامله دو سر سود است؛ در آی تی قیمت با از بین رفتن واسطه‌ها هم خریدار می‌تواند کالای خود را ارزان‌تر خریده و هم فروشنده با سود کمتر و فروش بیشتر، درآمد خود را افزایش دهد با این روش می‌توان گفت که هم فروشنده راضی است و هم خریدار.

سود دیگری که در این میان نصیب خریدار می‌شود این است که به جای مراجعه حضوری به پاساژها و بازارها بدون هدر دادن وقت، خیلی سریع بتواند بعد از مقایسه بین چند فروشنده بفهمد کالایی که قصد خریدش را دارد، کدام فروشنده با بهترین قیمت عرضه می‌کند تا مستقیم خرید خود را انجام دهد.

از مزیت‌های دیگر سایت آی تی قیمت باید گفت که قیمت‌ها به‌صورت لحظه‌ای است و کاربر با توجه به نوسانات بازار کامپیوتر و گوشی موبایل در هر لحظه می‌تواند از آخرین قیمت کالای مورد نظر از قیمت لپ تاپ و قیمت گوشی موبایل گرفته تا قیمت تجهیزات شبکه و ماشین‌های اداری با خبر شود.

در نظر بگیرید که مثلا برای اداره یا کارخانه خود نیاز به خرید دوربین مداربسته دارید اولین مطلبی که به ذهنتان می‌رسد بررسی قیمت دوربین مداربسته است، در این شرایط می‌توانید با مراجعه به سایت آی تی قیمت (itgheymat.com) می‌توان مشخصات دوربین مداربسته مختلف را مشاهده کرد و سپس با مراجعه به بخش قیمت فروش از فروشندگان مختلف هم از طریق آنلاین و هم تماس تلفنی و حضوری خرید خود را انجام دهید.

البته گروه آی تی قیمت برای راحتی کاربران خود اقدام به راه اندازی اپلیکیشن اندروید کرده که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های اپلیکیشن آی تی قیمت

  • اولین نرم افزار موبایل برای مقایسه قیمت فروشنده‌های بازار کامپیوتر● خرید کالا با بهترین قیمت و بهترین گارانتی بدون اتلاف هزینه و زمان● اطلاع از قیمت جدید کالای فروشندگان به صورت نوتیفیکیشن● امکان جستجو بین تمامی محصولات در دسته‌ بندی‌های مختلف●دسترسی به لیست کامل گارانتی‌های معتبر محصولات آی تی و دیجیتال

با اپلیکیشن آی تی قیمت در هر زمان و هر مکان می‌توانید با جستجوی کالای دلخواه، بررسی کنید مشخصات فنی و قیمت و فروشنده‌های مختلف هم برای خودت و هم برای دیگران بهترین خرید را انجام بدهید و نیازی به مشاوره هیچ فرد دیگه‌ای نداشته باشید. اپلیکیشن آی تی قیمت خیلی ساده و سبک طراحی شده به نحوی که هر کاربری با هر مقدار اطلاعاتی بتواند با آن کار کند و خیلی سریع به نتیجه برسد.

آی تی قیمت

آی تی قیمت یک فروشگاه اینترنتی است؟

اپلیکیشن آی تی قیمت هم مثل سایت آی تی قیمت هیچ کالایی برای فروش ندارد و فقط مرجع تخصصی برای اعلام قیمت به روز فروشندگان بازار کامپیوتر و محصولات دیجیتال است، از طریق نرم افزار آی تی قیمت می‌توانید به آسانی به آدرس و تلفن فروشندگان معتبر و اصلی عرضه کننده کالاهای آی تی و تلفن همراه دسترسی داشته باشید و با بررسی مشخصات فنی و جزییات هر محصول و قیمت و گارانتی اصلی خریدی مطمئن داشته باشید.

اپلیکیشن آی تی قیمت ITGHEYMAT مرجع تخصصی قیمت بازار آی تی و تلفن همراه و اعلام لیست قیمت فروش محصولات آی تی بازار کامپیوتر و موبایل در فروشگاه اینترنتی و غیر اینترنتی  فروشندگان و واردکنندگان در بخش‌های قیمت بازار گوشی موبایل، قیمت بازار لپ تاپ، قیمت  بازار آی تی، بازار قیمت محصولات دیجیتال، قیمت بازار تجهیزات شبکه، قیمت بازار ماشین‌های اداری، قیمت بازار قطعات کامپیوتر، قیمت بازار لوازم صوت و تصویر، قیمت بازار کنسول بازی و قیمت بازار دوربین مداربسته است.

اپلیکیشن آی تی قیمت دارای بخش‌هایی با عنوان شرکت‌های به روز شده و محصولات به روز شده است که تمامی شرکت‌هایی که فعال هستند و قیمت کالاهای خود را به صورت مستمر به روزرسانی می‌کنند را در بر می‌گیرد. کاربران می‌توانند با مشاهده این شرکت‌ها و اطلاعات تماس آنها ارتباط مستقیم پیدا کنند و کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنند.

آی‌تی قیمت دارای بخش‌هایی با عنوان شرکت‌های به روز شده و محصولات به روز شده است و تمامی شرکت‌هایی که فعال هستند و قیمت کالاهای خود را به صورت مستمر به روزرسانی می‌‌کنند را در بر می‌گیرد، کاربران می‌توانند با مشاهده این شرکت‌ها و اطلاعات تماس آنها ارتباط مستقیم پیدا کنند و کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنند.

جهت نصب اپلیکیشن آی تی قیمت روی لینک زیر کلیک کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات