نظرسنجی زومیت: کدام سرویس یا محصول جدید مایکروسافت در بیلد 2017 جذاب‌تر بود؟

شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به برگزاری رویداد توسعه‌دهندگان مایکروسافت طی هفته‌ی گذشته، به نظر شما کدام سرویس یا محصول معرفی‌شده توسط مایکروسافت جذاب‌تر بود؟
تبلیغات

مایکروسافت هفته‌ی گذشته همچون سنت همیشگی، کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را برگزار کرد که طی آن محصولات و سرویس‌های نرم‌افزاری بسیار جالب توجهی را رونمایی کرد. ردموندی‌ها در بیلد ۲۰۱۷ سیاست‌های جدید خود تحت مدیریت ساتیا نادلا را در قالب سرویس‌ها و محصولات جدید نرم‌افزاری رونمایی کردند که دوران درخشانی برای ردموندی‌ها نوید می‌دهد. امپراطوری مایکروسافت دگردیسی خود را آغاز کرده است و به‌جرئت می‌توان گفت در مسیری حرکت می‌کند که علاوه بر جبران عقب‌ماندگی گذشته، حتی از رقبا نیز پیشی خواهد گرفت. مایکروسافت به‌خوبی در حال پشت سرگذاشتن عقب‌ماندگی حاصل از بی‌توجهی به انقلاب گوشی‌های هوشمند است.

مقاله‌های مرتبط:

    رونمایی از زبان طراحی جدید مایکروسافت با نام فلوئنت در کنار اضافه‌ شدن اپلیکیشن‌های بسیار کاربردی و پرطرفدار به ویندوز استور، امکان استفاده از سه توزیع لینوکس در قالب اپلیکیشن که به ویندوز استور اضافه می‌شوند، انتشار ویژوال استودیو برای مک در کنار SQL Server برای لینوکس تنها بخشی از سرویس‌های شاخص و هیجان‌انگیز مایکروسافت هستند. ردموندی‌ها در جریان کنفرانس بیلد اعلام کردند که هم‌اکنون بیش از ۵۰۰ میلیون گجت مبتنی بر ویندوز ۱۰ فعال هستند و این آمار و ارقام به معنای رسیدن به نیمی از هدف یک میلیاردی است که ردموندی‌ها با رونمایی از ویندوز ۱۰ برای خود تعیین کرده بودند. برای اطلاع بیشتر از تمام محصولات و سرویس‌هایی که مایکروسافت طی کنفرانس بیلد ۲۰۱۷ رونمایی کرد، می‌توانید جمع‌بندی روزهای اول و دوم این کنفرانس را به همراه ویدیوهای خلاصه از تمام اتفاقات نطق اصلی هر روز مطالعه کنید.

    در نظرسنجی این هفته از شما کاربران زومیت خواسته‌ایم که بهترین، هیجان‌انگیزترین و جذاب‌ترین محصول یا سرویس رونمایی‌ شده در کنفرانس بیلد را اعلام کنید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات