طراحی دفتر کار لاین، شعبه تایپه

یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
دفتر کار لاین واقع در تایپه، تایوان، توسط شرکتی به نام iDA طراحی شده و از متراژ ۳۷۰۰ متر مربع برخوردار است.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: iDA
  • کارفرما: لاین
  • متراژ: ۳۷۰۰ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۶
  • مکان: تایپه، تایوان

لاین، یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان است که روزانه کاربران زیادی از سراسر دنیا برای ارسال پیام‌های متنی، صوتی و تصویری از آن استفاده می‌کنند. لاین سال ۲۰۱۱ در ژاپن راه‌اندازی شد و خیلی سریع در این کشور به محبوبیت رسید. در سال ۲۰۱۳ تعداد کاربران لاین به ۳۰۰ میلیون نفر رسیده بود که تنها ۵۰ میلیون نفر از این کاربران را ژاپنی‌ها تشکیل می‌دادند.

طبیعتا با گسترش محبوبیت لاین در سراسر دنیا، کمپانی ژاپنی نیاز دارد که در نقاط مختلف دنیا دفتر کار تأسیس کند. این کار باعث می‌شود که لاین بتواند سرویس بهتری به کاربرانش ارائه دهد و در کنار آن، افزایش میزان درآمدش را میسر سازد.

یکی از دفاتر کار لاین در شهر تایپه‌ی کشور تایوان واقع شده است که از متراژ ۳۷۰۰ متر مربع بهره می‌برد. کمپانی لاین وظیفه‌ی طراحی دفتر کارش را در سال ۲۰۱۶ به شرکتی به نام iDA سپرد که در کارنامه‌ی این شرکت می‌توان طراحی دفتر کار برای لیگ ان‌بی‌ای در تایپه و کمپانی اچ‌پی در شانگهای اشاره کرد.

در طراحی دفتر کار لاین می‌توان مشاهده کرد که iDA کاملا از شکل و ظاهر رابط کاربری اپلیکیشن لاین در طراحی دفتر کار این کمپانی الهام گرفته است. دکوراسیون این دفتر کار ظاهر رسمی ندارد؛ بلکه محیطی دوستانه و صمیمی تشکیل می‌دهد.

درواقع برخلاف دفاتر کار کمپانی‌های دیگر که می‌خواهند محیطی رسمی با دکوراسیون مدرن داشته باشند، در دفتر کار لاین دکوراسیونی مشاهده می‌کنیم که دیوارهای آجری وجود دارد و برای تزیین محیط‌ از عروسک استفاده شده است. در ادامه نگاهی به تصاویر گرفته‌شده از دفتر کار لاین در تایپه می‌اندازیم:

دفتر کار
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات