موتو ایکس 2017 موتورولا، موتو ایکس 4 نام دارد

دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند موتو ایکس 2017 موتورولا، Moto X4 نامیده خواهد شد.
تبلیغات

به ادعای ایوان بلس و به نقل از یک کارمند داخلی، گوشی هوشمند موتو ایکس 2017 ساخت موتورولا، موتو ایکس 4 نامیده خواهد شد. ایوان بلس با به اشتراک گذاشتن یک تصویر از لوگوی شرکت موتورولا که در پشت موتو ایکس ۴ قرار دارد، ادعای خود را به اثبات رسانده است. زومیت را همراهی کنید.

موتو ایکس 4 در اوایل این هفته به‌وسیله‌ی شرکت مستقر در شهر لیبرتی‌ویل ایالت ایلینوی، در پشت درهای بسته رونمایی و برخی از تصاویر مربوط به مراسم در فضای مجازی منتشر شد. تصاویر منتشرشده مربوط به ارائه‌ی موتو ایکس 4 است که جزئیات سخت‌افزاری آن را فاش می‌کند. طبق تصاویر یادشده و گزارش‌های فراوان انتشاریافته در گذشته، گوشی هوشمند جدید موتورولا دارای پنل صفحه نمایش ۵.۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود. به علاوه، این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون 660 ساخت کوالکام بهره می‌برد که جدیدترین تراشه‌ی سیستم روی یک چیپ (SoC) رده‌ی میانی محسوب می‌شود و به‌صورت رسمی سه‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته رونمایی شد.

گوشی هوشمند موتو ایکس 4 همچنین مجهز به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی است که می‌توان با استفاده از درگاه کارت میکرو اس‌دی ظرفیت ذخیره‌سازی آن را حداکثر تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد؛ مورد یادشده قبلا به‌وسیله‌ی همه‌ی منابع صنعتی تأیید شده است. علاوه بر این، انتظار می‌رود که یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی غیر قابل تعویض، انرژی الکتریکی گوشی هوشمند موتو ایکس ۴ موتورولا را تأمین کند. با توجه به بهره‌مندی موتو ایکس ۴ از پردازنده‌ی نسبتا ضعیف و محافظه‌کارانه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰، انتظار داریم که طول عمر شارژدهی باتری دستگاه بیشتر از حد متوسط باشد.

موتو ایکس 4 موتورولا

شایعات قبلی نشان می‌دهند که موتو ایکس ۴، اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود که متعلق به شرکت زیرمجموعه‌ی لنوو است. اخیرا تصاویری منتشر شده بود که نحوه‌ی پیکربندی دقیق لنز دوربین و مکان قرارگیری فلش ال‌ای‌دی موتو ایکس ۴ را نشان می‌داد. از سوی دیگر، بیشتر منابع در مورد کسب گواهی IP68 به‌وسیله‌ی موتو ایکس ۴ و قیمت رقابتی آن اتفاق نظر دارند. گفته می‌شود که موتو ایکس ۴ فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری سنتی است و فقط از یک درگاه USB نوع C بهره خواهد برد.

شرکت موتورولا از چندی پیش، روند استفاده از درگاه یو‌اس‌بی نوع C را در مدل‌های جدید گوشی خود پیش گرفته است. در نهایت، مطابق با گزارش‌های قبلی، بدنه‌ی گوشی هوشمند موتو ایکس ۴ از فلز و صفحه نمایش آن از شیشه‌ی سه‌بعدی (3D) ساخته شده است. هنوز هیچ حرفی در مورد زمان عرضه و بازار هدف گوشی موتو ایکس ۴ به میان نیامده است؛ اما احتمالا گوشی یادشده در چند ماه آینده در کشور ایالات متحده و تعدادی از بازارهای جهانی دیگر قابل دسترسی خواهد بود.

گوشی هوشمند موتو ایکس ۴ شرکت موتورولا را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا ارزش خرید دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات