طراحی دفتر لینکدین، شعبه مونیخ

یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
دفتر کار لینکدین واقع در مونیخ آلمان، توسط شرکتی به نام ایلپریسما طراحی شده است و ۱۸۰۰ متر مربع مساحت دارد.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: ایلپریسما
  • کارفرما: لینکدین
  • متراژ: ۱۸۰۰ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۶
  • مکان: مونیخ، آلمان

در قسمت جدید آشنایی با طراحی و دکوراسیون شرکت‌های مطرح دنیا به سراغ شعبه‌ی دیگری از دفتر کار لینکدین در مونیخ، آلمان رفته‌ایم. لینکدین مطرح‌ترین جامعه‌ی مجازی برای کسب‌وکار است که توانسته میلیون‌ها کاربر را از سراسر دنیا جذب کند.

در یکی از قسمت‌های بررسی دفترهای کاری، به طراحی دفتر کار لینکدین پرداختیم که در پاریس، فرانسه واقع است. حال به سراغ دفتر کار مونیخ لینکدین رفته‌ایم. این شعبه ۱۸۰۰ متر مربع مساحت دارد که ۱۲۰۰ متر مربع نسبت به شعبه پاریس کوچک‌تر است.

لینکدین طراحی این دفتر کار را به شرکت معماری ایلپریسما واگذار کرده که وظیفه طراحی شعبات مختلفی از لینکدین را بر عهده داشته است.

ایلپریسما برای طراحی دفتر کار مونیخ لینکدین از فرهنگ آن شهر الهام گرفته است. در دفتر کار می‌‌توان تلفیقی از چوب و فلز را مشاهده کرد. در واقع جایی از دفتر نیست که نتوان استفاده از اشیاء و دکوراسیون ساخته‌شده از چوب را مشاهده کرد.

دفتر کار مونیخ برای لینکدین از نظر اقتصادی و درآمدزایی اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین علت ایلپریسما در طراحی دفتر کار لینکدین تلاش کرده است فضا و اکوسیستمی برای بهترین بهره‌وری و بالاتر بردن عملکرد کارکنانش بسازد. با هم نگاهی به تصاویر گرفته‌شده از دفتر کار لینکدین در پاریس می‌اندازیم.

دفتر کار
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات