اپل برای عرضه آیفون 8 در ماه سپتامبر تلاش می‌کند

دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس گزارش تحلیلگران، با وجود احتمال تأخیر در عرضه آیفون 8، اپل تلاش می‌کند که نسل جدید گوشی هوشمندش را در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ روانه بازار کند.
تبلیغات

شایعاتی در فضای مجازی وجود دارد مبنی بر اینکه آیفون 8 اپل به دلیل کمبود و همچنین پیچیدگی ساخت کامپوننت‌ها با تأخیر در عرضه مواجه خواهد و اپل عرضه آن را به سال ۲۰۱۸ موکول خواهد کرد.

با این حال، طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است، تحلیلگران معتقدند که عرضه نسل جدید گوشی هوشمند اپل در سپتامبر باعث افزایش ارزش سهام اپل خواهد شد. به همین علت، اپل در عرضه‌ی آیفون 8 تأخیری به‌وجود نخواهد آورد و به نظر می‌رسد در سپتامبر ۲۰۱۷ شاهد رونمایی و عرضه آیفون 8 خواهیم بود.

البته این گفته‌ی تحلیلگران است و لزوما صحت ندارد؛ بنابراین احتمال اینکه عرضه آیفون 8 با تأخیر مواجه شود، هنوز وجود دارد. انتظار می‌رود که آیفون 8 با استقبال کاربران روبه‌رو شود که در نتیجه احتمال کمبود این دستگاه در انبارهای اپل را افزایش می‌دهد.

چندی پیش افشاگری با حساب کاربری توییتر oneleaks@ اطلاعاتی منتشر کرد مبنی بر اینکه تولید انبوه آیفون 8 از ماه آگوست شروع می‌شود تا موجودی نسل جدید گوشی هوشمند اپل برای عرضه در سپتامبر ۲۰۱۷ به حد کافی برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات