تصاویر گوشی عرضه نشده لومیا 960 فاش شد

پنج‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از گوشی‌هوشمند لومیا ۹۶۰ مایکروسافت فاش شده است. البته تولید این محصول لغو شده است.
تبلیغات

شرکت مایکروسافت کم و بیش از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شده است. این کمپانی چند سال قبل بخش گوشی‌های هوشمند نوکیا را خریداری کرد اما آخرین گوشی معرفی شده توسط مایکروسافت به مدت‌ها قبل بر می‌گردد. به‌نظر می‌رسد ردموندی‌ها تصمیم گرفته‌اند تا با یک برنامه کلی کاملا جدید دوباره به بازار گوشی‌های هوشمند وارد شوند و انجام این کار مسلما زمان زیادی می‌طلبد. پیش از این بارها شاهد فاش شدن تصاویری از گوشی‌های سری لومیا بوده‌ایم که بسیاری از این گوشی‌ها هیچ‌وقت به مرحله‌ی تولید هم نرسیدند. یکی از همین محصولاتی که تولید آن لغو شده، گوشی‌هوشمند پرچمدار لومیا ۹۶۰ است که حالا تصاویر جدیدی از آن در دسترس قرار گرفته است.

اگر مایکروسافت روزی بخواهد این گوشی‌ را معرفی کند مسلما این محصول نسل جدید گوشی پرچمدار لومیا ۹۵۰ خواهد بود. اگر از طرفداران برند لومیا باشید مسلما می‌دانید که لومیا ۹۵۰ در واقع یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی است که مایکروسافت تولید کرده است.

بنا به گزارش‌ها کدنام این دستگاه نورت‌استار (Northstar) بوده و این محصول به عنوان نسل جدید لومیا ۹۵۰ شناخته می‌شده است. ویژگی‌های فنی لومیا ۹۶۰ مشخص نیست اما در نمونه‌ی اولیه‌ای که این دستگاه تولید شده پردازنده‌ی آن اسنپدراگون ۸۲۰ و نمایشگر آن QHD بوده است.

حتی اگر مایکروسافت نخواهد این گوشی‌ را به بازار عرضه کند، با توجه به این گزارش جدید می‌توان دریافت که این دستگاه برای توسعه‌ی ویندوز ۱۰ موبایل همچنان به صورت داخلی توسط برخی از کارکنان و مهندسان این کمپانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به هر حال حتی در صورتی که این تصاویر مربوط به یک نمونه‌ی اولیه از لومیا ۹۶۰ باشد باز هم نشانه‌هایی از سبک طراحی لومیا در آن دیده می‌شود.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات