دریفت خارق‌العاده با سوبارو ایمپرزا

جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر به سری ویدوئوهای جذاب کن ‌بلاک علاقه دارید، تماشای فیلم کوتاه دریفت با سوبارو ایمپرزا را از دست ندهید.
تبلیغات

باید قبول کنیم کن بلاک اولین راننده‌ی بزرگ دنیا بود که به فکر نشان دادن توانایی‌های خود از طریق اینترنت افتاد. او با سری فیلم‌های دریفت جیماکانا به شهرت رسید، هرچند پیش از آن به‌عنوان یک راننده‌ی حرفه‌ای مسابقات جهانی رالی (WRC) شناخته شده بود. کن بلاک همراه با سرمایه‌گذاری چند اسپانسر، کیفیت فیلم‌های خود را افزایش داد و به الگویی برای دیگر علاقه‌مندان رانندگی نمایشی تبدیل شد.

شاید این طور به نظر می‌رسد که ساخت ویدئوهایی شبیه به فیلم‌های کن بلاک، نیازمند چندین فیلم‌بردار حرفه‌ای و گروهی از افراد کارآزموده است؛ اما در واقع، داشتن یک ایده‌‌ی جالب و مهارت در اجرای آن، مهم‌ترین عامل در جذب مخاطب چنین ویدئوهایی محسوب می‌شود.

تایلر ویت، همراه با یک سوبارو ایمپرزا مدل ۱۹۹۴، یک فیلم دریفت عالی تهیه کرده است. او پس از تقویت و بهینه‌سازی خودروی ارزان‌قیمت و کلاسیک خود، به یک محل ساخت و ساز متروکه رفته است تا از موانع موجود در آن، به شکلی خلاقانه استفاده کند. در ساخت این ویدئو، فقط یک فیلم‌بردار همراه با یک پهپاد وجود دارد و در لحظاتی از فیلم، سایه‌ی این مرد شجاع در تصویر دیده می‌شود.

علاوه بر جذابیت بصری و هیجانی که در این فیلم چهار دقیقه‌ای وجود دارد، به هزاران بیننده‌ی آن ثابت می‌شود که ساخت یک ویدئوی کوتاه جذاب، نیازمند سرمایه‌گذاری سنگین و فیلم‌سازان حرفه‌ای نیست و از سویی دیگر، با جلب توجه اسپانسرها، می‌تواند درآمد خوبی به همراه داشته باشد.

دانلود با کیفیت 360p  720p   1080p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات