تصویری از آمازون اکو با صفحه نمایش لمسی فاش شد

شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد در آینده نزدیک آمازون به اسپیکرهای هوشمند خود موسوم به آمازون اکو صفحه‌نمایش لمسی اضافه می‌کند.
تبلیغات

آمازون اکو تا به امروز بر دنیای اسپیکرهای هوشمند حکمرانی کرده است؛ با این حال خبرهای جدید در مورد ورود شرکت‌های بزرگی همچون اپل و مایکروسافت به این رقابت، برای آمازون نگران‌کننده است. شایعات از معرفی اسپیکر مبتنی بر سیری اپل در WWDC حکایت دارند. به نظر می‌رسد آمازون نیز بی کار ننشسته و در حال توسعه دستگاهی با صفحه‌نمایش لمسی و احتمالا دوربین برای رقابت با تازه نفس‌های این میدان است.

تصویر منتسب به دستگاه هوشمند جدید آمازون اطلاعات زیادی از رابط کاربری این محصول در اختیار ما نمی‌گذارد. آمازون به واسطه تولید تبلت‌های سری فایر تجربه مناسبی در طراحی رابط کاربری کسب کرده است. این تصاویر و اطلاعات توسط AFTVnews منتشر شده که سابقه خوبی در ارائه اطلاعات محصولات آمازون دارد. محصول جدید آمازون که انتظار می‌رود اواخر این ماه عرضه شود، با اسم رمز Knight شناخته می‌شود. استفاده از صفحه‌نمایش رنگی و لمسی برگ برنده محصول جدید آمازون به شمار می‌رود؛ ولی تا زمان معرفی نمی‌توان در مورد پتانسیل‌های این صفحه‌نمایش اظهار نظری کرد.

اکو با صفحه‌ نمایش

این مدل ارتقاء یافته آمازون اکو، اسپیکرهای بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های موجود خواهد داشت. به نظر می‌رسد آمازون علاوه بر اضافه کردن صفحه‌نمایش ۷ اینچی به فکر ارتقاء تجربه صوتی در محصول جدیدش نیز بوده است. مدل ارتقاء یافته اکو احتمالا همچون اکو لوک (Echo Look) به دوربین نیز مجهز خواهد شد. مایکروسافت با اینوک (Invoke) و اپل با اسپیکر مبتنی بر سیری به‌زودی از راه خواهند رسید و چاره‌ای جز تغییر برای آمازون باقی نگذاشته‌اند. انتظارات شما از یک اسپیکر هوشمند چیست؟ آیا اضافه کردن صفحه نمایش کار هوشمندانه‌ای از طرف آمازون محسوب می‌شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات